Välkommen!
Nu har den lille krabaten bott hos oss några timmar:) Han är supersöt och jättemysig!
Jag frågade inte om namn för jag ville ge honom ett namn själv, ni får gärna ge förslag:)
Finns ett namn jag gillar, som egentligen var ett förslag till min kompis kanin, men det verkar som om hon kommer välja ett annat:P
Vad tycker ni, ser han ut som en Baltazar? :)

Nja jag vet faktiskt inte, men söt är han! Är det han som har varit tillsalu här på kif?

Gud va gullig :D <3 Frågar samma som #4 :)
Han är ju jättefin!
#4 & #5 Jo det är han :)
- Mvh Emma
Japp, det är han:) Jag kunde inte motstå tillslut..

Gud va bra att du tog hand om han! :)
Sötnos! Ser ut som en Mojje xD Haha det var det första som ploppade upp (A) Men jag tycker också Baltazar är superfint! Absolut!
Gud vad söt han är! :) Super fin verkligen!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jag följde den där jäääättelånga tråden om lilla sötnosen. Va skönt att det löste sig och att du kunde ge honom ett bra hem :) Han är helt bedårande !

Tycker absolut att han ser ut som en liten Baltazar!
Så underbart av dig att ta hand om sötnosen = )

Han ser ut som en *
Isak,Hugo,Sam, Zack Yang,Zorro,Rambo,Asterix,Nemo,Flexi,Napoleon,Samurai,Will,Jaffe
Balte,Brallan,Benjamin,Elvis,Liam, Noan,Peo,Theo,Melvin,Didric,Alvin ;)
Väldigt söööt ;D

Visst är han fin killen. Skönt du gillar honom.. Jag vet ju vad han hette här men han hette som en hona då uppfödaren sa han var en sån från början så de passar i alla fall inte honom så han har hetat mest kaninen *fniss* Söt kille är de i alla fall.
så fin :) <3

Finn kille du skaffat dej hoppas ni ska trivas ihop ;)

Kusko :) Så söööwt <3

Så söt han är!!
#13 Tack för förslagen:) Gillade Peo! :)
#14 Ja han är superfin:) Fast Nitro blev lite avundsjuk när han såg mig sitta och kela med en annan kanin i soffan:P Satt och stampade i sin bur^^ Hoppas de blir kompisar när de är kastrerade:)
Och tack till resten av er också:D
Så sööt! :D
Min kompis har tydligen redan bestämt att hennes nya kanin som hon får imorrn ska heta Baltazar, så nu lutar det åt att min grabb får heta Peo:)
(Fy dig Jompa, jag ville ha det namnet!) :P

hahaha ja ja hörde kattis sa de nyss! ;) tråkigt att du inte han före då;) haha ska den heta peo?:P
hihi
Vilken söt kaninpelle!
Den sötingen passar väl till vadsomhelst=)
Lät du honom och hunden hälsa på varandra inom bara några timmar efter att han kommit hem till dig, eller har jag bara missförstått?
Men du får iaf lycka till med kaninen=) Hur gammal är han förresten?

Peo Peo Peo Mitt förslag haha ;)
Söt :)

Vad söt han är! :D Liknar min systers kanin.
Baltazar passar honom tkr jag :)
Tyckte Baltazar passade honom jättebra! Men Peo passar oxå.. ;)
Det blir Peo:) Jag brukar ta det första namnet som klickar, fast nu blev det ju det andra:P
Väldigt söt kanin!
Peo är gulligt, det passar honom bra ^^
Klippte hans klor idag, han va jätteduktig! :D Dock har han råkat riva mig för han sprattlar när man lyfter honom. Är kanske inte läskigt att "sväva" i luften för om man håller honom mot kroppen så blir han lugn:)

Hoppas det går bra med honom malin;) Är nitro svartis?:) hihi
#31 OM han är! :P Satt med Peo i soffan och Nitro stampade tjurigt i buren:P *BOM* lät det flera gånger^^
En fråga, hur reagerar en okastrerad hane på en kastrerad? Ska kastrera Peo på tisdag, men Nitro är inte gammal nog att kastreras än.
*putt*

Ja han verkar bli trygg när man håller honom mot sig :) kanske är lite läskigt att flyga. Peo var ju lite gulligt.. stackarn snitt redan på tisdag *ler* hoppas allt går bra

Mycket fiin :D En självklar Baltazar ;P

Hm, den okastrerad kommer sätta på den kastrerade, vilket kanske inte den kastrerade gillar.. Haha Teo sätter ju på rocky, (fast båda är kastrerad) Men rocky brukar bara springa undan. Å lille nitro lär väl inte våga sätta på peo:P du får väl prova å se hur de funker:)
Jorå Jompa, han har redan satt på honom. De fick träffas lite på köksgolvet. Först så kröp Nitro in UNDER Peo, men sen så ville han bara "pöka" på honom:P Men som du sa va det jag tänkte. Hoppas de kan bli kompisar när Nitro också är kastrerad.

haha ah!;) jasså så nitro kan vara så pass modig endå ;) den mammagrisen :P

#38 HAHAHAHAH xD

Jätte söt!
#38 Haha japp^^

Vilken sötís<3