Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1138 ggr
Bejb__
0

Boar

Nu har Dott gjort ett bo av tidnings paper :S Hon har ju två st ungar på 6 veckor, Hon har inte varit tsm med någon hane, Är hon skendräktig? då ?` Jah är 70% säker på att hon inte varit med någon hane, Isåfall om något av mina små syskon tatt ut henne till Linus, (Som vilket är mkt liten chans) Hon har färimot varit en en ute bur med gallret mot Linus galler, Kan dom ha parat sig genom gallret isåfall ? :S Ska jag ha kvar boer elr`? Ungarna hon redan har Iris&Elvis håller mest till ute i hagen som jag har inne, Där har jag oxå ett litet kanintält, där mysar dom nästan jämnt tsm :D

Men Vad tror ni `?

livia11
0

Dem kan nog inte ha parat sig egenom gallret….. det låter lite konstig ifall dem skulle ha gjort det.

Hon  e nog skendräktig? men man vet ju aldrig…

ciss
0

Fråga dina syskon om dom haft henne med hanen.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Clariiz
0

Hur stora springor är det i gallret? Fråga din syskon om dom haft henne med hanen.. :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Bejb__
0

det är inga stora springor alls, Hönsnät,

Jag har frågat, Men dom säger att dom inte haft däe.. Men jag litar inte spec på dem, Sandra 6 år Lukas 4 år..

Tina-A
0

Du får fråga dom på skarpen och be dom tala sanning.

Säger dom att dom inte gjort det är hon kanske skendräktig?, om dom nu inte parat sig genom gallret.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Bejb__
0

Jo, Troligast så är hon juh skendräktig?, Mamma har pratat med Sandra och Lukas, Men det är väll inte så mkt att gå efter, OM dom nu gjort de så skulle dom nog ändå inte minnas det, Allafall inte Lukas ;) Men jag år väll avakta och se..

livia11
0

aa men känn försiktigt på magen, så kanske du kan känna ifall det  en några bebbar i magen

Bejb__
0

Har kännt på magen, Men tror inte att jag känenr några- Men hon är ioförsig tjockare ;)