OT: Ny mobil! :D
Ska få en ny mobil!! :D
Gratis!! Alltså inte som mamma och pappa betalar, utan en helt gratis mobil från 3 :D
Förstod inte riktigt varför men det var något med min nuvarande mobil x)
Fast jag får inte välja vilken som helst utan det är denna mobilen jag ska få isf. :)
Någon som har den mobilen? (:
Ville bara skriva av mig ^^
Jag ska ha den lila modellen :)
Snygg!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
kul! jag har den inte ^^

Superfin.
Snygg!

Min kompis har en sån och hon säger att den är super bra :)

wow, jättesnygg!
vad kul! den var jättefin :) Min kompis fick också en ny mobil, fast av Telenor, helt utan förvarning ;P

Jag vill ju också ha en gratis! :O
Jättefin! Snyggt med lila :)
Jag har inte en sån, men min kompis har :)
Dom är jättebra!
Min syster har beställt en sån, den kommer nog vilken dag som helst nu .. Verkar helt OK! :) Snygg också =)
Själv vill man ha en Iphone (kolla videon längre ner!!) ^^ Har blivit helt förälskad i den!<3 Dock verkar det inte som den har kommit till Sverige än, men den kommer kosta typ 4000/8000 beroende på hur många GB det är .. :( Dyr med grym!:D

Min kompis har en sådan mobil fast hon har en sån brun. Hon tycker att den är jätte bra :)

#11 Den är jag kär i.
#13 Jag med 
#11 nu vill ja ju ha den!!!
Jättefin mobil:) Har en kompis som ska skaffa en sån men har lite svårt att bestämma Vilken färg? hon ska ha;)
Själv har jag en Motorola RAZR v3x, och den är helt toppen tycker jag:) Köpte den av en kompis då han skaffat sig en ny. Så den är begagnad, men ändå den bästa mobil jag någonsin haft. (Har haft runt 10 sammanlagt).
Kramar/Carro
Snygg! :)

min mamma har en sån mobil =)

Jag vill ha den mobilen men jag vill inte ha 3 så då går de ju inte :P

Den är snygg. En av mina kompisar har en sådan.

Två kompisar till mig har haft den, dom tyckte den var dålig. Jag gillar den inte, gillar mer mobiler som man öppnar/skuter upp.
Men snygg färg hade den! Jättefin färg.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Snygg :)
Lyllo dig;P Den har ju jättemånga pixlar;P Det är kul att fota
putt ^^