OT: Rädd:S
Jga en är tjej, 13 år, går i skolan, har en familj, mamma,pappa,två systrar och tre bröder. Helt vanligt? En utav mina bröder är snart 18år.
Jag älskar alla mina syskon,´(självklart) Men det är ett problem, Jag är så oroligt rädd om min ÄLDSTA storebror Petter,(18år) Han kör juh skoter, och jag blir sååå rädd när han kör,att han ska göra sig illa, för jag vet att han inte kör spc sakta…Sen så håler han på att övningköra.. Och han bor då i en lägenhet i Sollefteå(går i gymnasiet) Han stannar ju där även på helger ibland, och då saknar jag honom grymt mkt, Han har blivit tagen av polisen ett antal gånger, för blandannat narkotika och misshandel, Han har naturligtvis aldirg varit med och gjort något av dem, och han tar absolut inte narkotika ! Jag är så himmla rädd..Om något skulle hända honom skulle jag faan inte klara mig.. Han är värkligen mitt allt, Själklart älskar jag mina andra syskon lika mkt, Men jag känner inte samma räddsla frö dem.. Jag tror inte jag kmr klara att han snart flyttar, Jag kmr känna mig så ensamen. Visst jah har vänenr och så, Men ingen vän har någonsin betyt lika mkt som honom för mig, Ingen annan har jag lika kul med. Faan. Är jag knäpp elr ?! Vad ska jag ta mig till!?!
Ville bara skriva av mig lite…
Jag tycker du ska prata med honom, förklara hur du känner. Jag tror han skulle ta åt sig, för kärlek inom familjen är starkare än all annan!
Jag håller med #1. Om någon av mina syskon skulle berätta något sån här för mig skulle jag bli så otroligt lycklig :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag förstår dig hur du känner. Min storebror råkade ut för en biloolycka alldeles nyligen. Och han hade kunnat bli skadad för livet eller värre han kunde ha dött. Nu inser jag att jag få ta vara varje dag som går.
#1 okej :D
#2 :)
#3 nemen gud,vad hämskt..