Specialsydda bogselar
Höhö, sitter och syr en sele nu igen, och kom på väääärsta idén (nej, jag har inget liv). :)
Nämligen att jag kan sy bogselar (storlek SMALL än så länge, har inga andra mått XD) efter kundens önskemål, och då brodera på namn, eller kanske en morot eller tass.. You name it (okej, inte värsta tavelbroderingen, tack :P).. :)
MEN jag är för pank för att skicka sånt över halva Sverige, så detta gäller, just nu, endast Stockholmare, eller andra som kommer på kaninträffar här uppe. Tänkte att jag då tar med selarna dit.
Och jag tänkte en tia för en vanlig bogsele (utan brodering) och.. tjaa.. en tjugolapp för en med brodering. :)
Någon som är intresserad? :P
Just nu syr jag selarna för hand, men när vi får ordning någonstans lär jag smälla upp symaskinen så det blir lite fart. XD
Bifogar lite-bilder-i-en på en sele jag har gjort klart.
Återkommer med tyger och färger, eftersom jag inte riktigt har koll på vad jag får använda för mor.. ^^

Jag kanske vill köpa :)

Kanske :) Men jag har precis beställt från rabb-it så jag får vänta ett tag innan jag köper igen xd

Vilka fina :) Men jag ska beställa sele & matchande koppel från rabb-it.
Åh…så fin bogsele:) Och vilket pris:) Synd att jag inte kan köpa:( Jag bor i västerbotten:(
#1 Det är bara att tjoa till. :)
#2 Haha, okej x) dom verkar bra där. :)
#3 Tack :D Ah, okej, hoppas att det blir bra. ^^
#4 Åh, tack. :P Västerbotten? Var då? ^^

Jag köper en den med brodering helst
Vilka färger? :d
Kan man skicka på brev? xd
#6 Än har jag inte kollat med mor vilka tyger jag kan använda, men jag kan kolla det idag, så fotar jag och slänger upp.
Helst skickar jag inte brev, dum som jag är :D men.. vi kanske kan lösa det på något sätt. Ska se med mor senare.
kanske vill köpa ^^
#8 Tjohej! :) Hör av dig när du bestämt dig.
Ska senare i eftermiddag fota tygerna, dock är det en del "spillbitar", så dom kan gå ur sortimentet, men då meddelar jag.
var bor du, skulle ba kul å veta va de går på me frakt åså
:P
Skulle vilja ha en gul svart elle röd ^^
Vilka fina :)
:( vill ha men bor i skellefteå!
#10 Jag bor i Sollentuna, utanför stockholm. :)
Svart tyg har jag, men om jag kan använda det vet jag inte. Gulmelerat (olika nyanser) med prickar i olika färger har jag också.. :P
#11 Tack :)
#12 Ajsing. :/
japp, om jag får beställa så betalar jag så klart frakt och de andra ^^
har inte du (vet inte hur gammal du e :P ) eller dina föräldrar bankkonto så kan man ju överföra pegnar över internet ^^
#17 Mja, jag är 15, men ska troligtvis skaffa ett snart, och då lär det ju gå att lösa bättre. :) Ska bara knuffa iväg mina föräldrar till nå infomöte om sånt.. x)
kan man inte sätta in pengar på dina föräldras konto och sen ger föreldrarana dig pengarna?
#18 Näpp, av olika skäl går inte det. ><'
okej,

Vilken passar jappo tro?
#24 Någon ljus eller mönstrad, tror jag. :) 2, 4, 6 eller 8 kanske? :)

25# alla vaar ju lika fina :d vad tycker du om du får välja en xD
#26 Jag vet inte riktigt. 6an är ganska tunt, så jag vet inte riktigt hur det blir.. 2an är ett par gamla shorts, 4an är en gammal tröja. 8an är något konstigt gammalt tyg. :P

4:an köper jag med broderi då :d

4:an köper jag med broderi då :d
Vad vill du ha för broderi på?
Måste dock komma på något sätt så den levereras och jag får betalt på ett bra sätt.. Inte så att du/någon du känner ska till någon kaninträff här i Stockholm någon gång? Isf kan det ju ordnas då.

30# jag ska till stockholm till Jul… humm vad ska jag ha för broderi kanske ett hjärta då ja ett hjärta :)
Fint :)
#31 Okej, det låter bra. :) Tjoa till när du vet datum och så.
#32 Tackar! :)

Haha Hur går det? xD
Asså går dom inte att skicka i ett vanligt kuvert? :o

Om du fortfarande säljer dina selar och inte kommit på ett bra sätt att ta betalt så kan jag tipsa dig om www.payson.se
Antar att dina föräldrar inte vill lämna ut sina kontonummer, men visa dem detta så kanske det går bättre.
Dessutom så tycker jag att du lätt kan ta 40-45kr/sele som andra som säljer här inne gör, större företag tar betydligt mer.
Så du kan tjäna något på din hobby menar jag