Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 270 ggr
Ellen95
0

Roligaste?

Hej!

vad är det roligaste din kanin har gjort?

[Niike]
0

Alpha är nog när hon försökte para sig med Simba, min katt, så han blev livrädd och skenade ut ur ladugården xD Med Alpha efter sig i raketfart! Haha!:D

Ellen95
0

#1 hahahahhahaxD

RosaGosa
0

*fniss* Måste ha varit en rolig syn!

Min kanin Rosa brukar jaga katterna inomhus runt soffan… hon förväntar sig dessutoma tt de ska flytta sig för henne (vilket de gör) Hon är minsann husets drottning! Är så underbart att se hur de leker med varandra även om katterna nog tycker att hon är aningen påflugen. <3 Min underbara Rosa!

emmsaaan
0

Det är inget roligt "roligt" utan roligt, i mina ögon. Det var för några dagar sen när hon äntligen vågade springa lös åt ett annat håll, då blev hon superglad & racade runt på hela gården <3
I 3 timmar var hon ute & sprang, runt, runt..

Nilam
0

Nitro hoppade upp på ryggstödet på soffan, smög fram dit hunden låg och sov och hoppade rakt på henne! Det va en härligt syn! Han är verkligen inte rädd för hundarna:P

Lippo
0

Flabbar som sjutton när Lippo är ute och ska ha med sig mina strumpor. Då tar han en i munnen och sedan tar han med den överallt, sedan brukar han råka snubbla på dom ibland x)<33

Molle därimot brukar inte göra så roliga saker faktiskt :P

Mandaah
0

Kan inte riktigt komma på nåt jättekul, förutom att han är verkligen ADORABLE (stavning?^^) när han får glädjeskutt ute.

Sen ibland när jag har honom inne, och han är törstig, och jag dricker vatten ur ett glas, skuttar han upp på min bröstkorg och knuffar på glaset, så det flyger över hela mig, som för att säga "Min tur snart?", så när jag sedan ger honom vatten så dricker han för fullt :)

Det är rätt sött, faktiskt. Men irriterande, också, eftersom jag inte får dricka ifred… :>

Mimmiih
0

frallan rullade sej i snön för ngn dag sen, gulligt :)  *ASG*

Jojsan
0

Det roligaste är nog när Totte är ute i djup snö så sticker han ner nosen i den och gräver sig fram under snön, sen kan huvudet helt plöstligt poppa upp, full i snö xD det ser jättekul ut!

Nilam
0

#9 Skulle vilja se det:P Låter skoj:)

BlackTear
0

Roligast vet jag itne.. Men det ser ju inte lustigt ut när Roxy jagar fåglar.. :P

emmsaaan
0

#9 Sån gör Uzza med ;)

Jojsan
0

#10 kanske kan filma nån gång ^^

#12 visst ser det kul ut? x)