Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 477 ggr
Tindra1
0

Kaninhoppning Tävling ;)

Heeeeej!

Nu har jag anmält mej till en Kaninhopp tävling. Det är min första tävling så jag undrar hur jag ska kunna känna mej lung..

Jag anmälde mig igår och jag är jätte närvös , fast det ät 10 dagar kvar..

Snälla hjälp!

Inga dumma komentarer tack.

BlackTear
0

Hej!
Jag var jättenervös när det var min första tävling, och jag strulade till det extremt mycket när jag väl var på banan.. :P

Känner du någon mer erfaren kaninhoppare som kanske kan hjälpa dig lite? Vilken klubb ska du tävla i förresten?

Och tänk på att det är jättemånga nybörjare som inte ens kommer i mål första gången de tävlar. Jag kom inte ens i mål de tio första gångerna! Domaren brukar även ge lite råd ibland och tips? på hur du kan hantera kaninen.

Lycka till! =)

Tindra1
0

Jah känner ingen :( Smålands kaninhoppare

tack ;)

Sotis
0

Måste bara berätta att på min första tävling så skulle jag hoppa med min kanin Lillan. Som inte är en så speciellt bra hoppare. Vi kom aldrig igenom banan och vi var med i två klasser xD

BlackTear
0

Åh, jag kände inte heller någon. Men har din kanin hoppat bra hemma? Det är ju visserligen en stor skillnad på att hoppa hemma i trädgården tex än att hoppa på en helt ny plats =)

När du väl är på tävlingsplatsen ska du försöka hålla dig lugn, nervositet brukar smitta av sig på kaniner nämligen. Men somsagt, försök bara att slappna av och ha kul! För det är ju det som är meningen, att du och din kanin ska ha kul =)

Tindra1
0

Aaa.. Hon är jätte duktig på att hoppa ;) :D

Sotis
0

Lycka till :D

Tisdus
0

Det kommer att gå bra :) Tänk på det som en helt vanlig träning bara :) Värm inte upp för mkt, man kan lätt göra det misstaget första gångerna. Och låt kaninen vila innan du går in på banan. :)

Lycka till!

Tindra1
0

Okeej tack för tipsen :DSkrattande

jees94
0

jag var jättenärvös första tävlingen, försökte hålle mig lungn.. men det gick inte så bra xD Men vi vann ändå :)<3

Jag kännde ingen, hade bara Llinnea-, som jag bara hade chattat med, men det gick bra :)

Ellen95
0

Lycka till!:)

Naaathaaa
0

I småland. Där har jag tävlat en del. Är medlem i Skånes men åker upp till SmKH dåodå.

De är verklign jättetrevliga där och har fina tävlingsplatser. Är det något du undrar där är det bara att säga till så hjälper dem dig.

Och inte minst; Lycke till!

Tindra1
0

tack :)

#11 vad kul ;)