Roxy 3 år
Idag fyller Roxy 3 år! ;D
Jag hade planer att åka till en äng som ligger en bit härifrån och låta henne springa ordentligt, men det blev inte av.. tyvärr :/ Men vi ska ja en låång skogspromenad och gosa en massa iallafall (: Otroligt att hon är hela tre år, det känns ju nästan som om det var igår jag satt med henne i knät påväg hem i bilen.
Jag vet inte vad jag hade tagit mig till om Roxy inte funnits. Fina, söta, underbara Roxy! Vi har ju inte direkt haft några större framgångar inom hoppning, men de som sett henne hoppa IRL kan nog intyga att hon kan ha ganska.. eh , rolig hoppstil.. ^^
Även grattis till Matilda_91 s Gizmo som fyller 1 (?) år idag =)
Grattis så mkt till lilla Roxan! :) Lite bilder på henne för o fira ? (;
Jaså, fyller Gizmo också år, Hugos mamma juuu :) Grattis till henne också, o tack för den fina sonen ;D
Grattis :)
Du får gärna visa lite bilder på henne också ^^

Jo, jag ska försöka ta några (: Får väl se om det lyckas, eheh.. Roxy lyckas alltid se överdrivet köttbulle"aktig" ut på bilder.. xD
Ja, jag har för mig att Gizman fyller år, hon gjorde nog det förra året iallafall.. haha xD
Bjuder på en ganska gammal bild där hon använder sin snygga "Föreställ-en-köttbulle-pose" ^^
Grattis till sötan! :D
- Mvh Emma
Grattiiiis sötnosan! :D Pussa henna massor från mig!:* <3333

Grattis! :) <3
Grattiiiis! :)<3

Vad skoj, tiden går så fort. Grattis :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Grattis!
Matilda_91 är ju inte så akriv nu :(

Grattis! :)

Åh så söt, grattis :D

Roxan tackar (: Det var ju regnigt och allt idag, så jag tog inga bilder ._.
Grattis till henne :D<3
Grattis på sötbollen!

Grattis!!
Jag fyller också år :D

Grattis! :)

Aw vad söt ^^ Grattis Roxy!
Grattis! Krama å pussa henne från mig! :D:D Grttiiiis! <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#16 Grattis!:)

Grattis :D

Roxy tackar massa igen =) Hon bestämde sig för att läxa upp yngsta hunden när hon var ute på en promenad ^^ Enda kaninen jag känner till som brukar göra utfall mot jobbiga hundar, heh
Grattis ;)
Grattis! #3 sööt :)
grattis till "lill"grisen :D

grattis :D