Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 324 ggr
RosaGosa
0

Uppdatering - förlamad baktass.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu varit hos veterinären med Caztor och han sitter nu återigen i sin bur. han har fått smärtstillande för att se om det blir någon förändring i hans humör… vilket jag inte tror det kommer bli eftersom han har betett sig som vanligt hela tiden.

Enligt veterinär kan det röra sig om en nervsträckning efter att han försökt sprattla sig loss från min famn då jag försökt fånga honom i buren… Han är otroligt stark och kan sprattla ordentligt.

Hon tyckte vi skulle avvakta, nervskador kan läka ihop men det kommer ta tid. han kanske inte blir helt bra men han kanske kommer kunna få ett bra och fungerande liv ändå.

jag hoppas det kommer att gå bra! Jag får helt enkelt anpassa buren efter hans behov.

Tack för alla som hållt tummarna för oss!

BlackTear
0

Ojdå, hoppas det verkligen inte är något farligt!

pandabjorn
0

Det låter ganska bra. Hoppas det läker!

RosaGosa
0

ja jag var helt inställd på att vara tvungen att låta honom somna in i dag och har gått runt med en stor klump av oro i magen på jobbet i dag. jag är otroligt glad och tacksam över att det kanske finns en chans!

Jag har itne haft honom i min ägo mer än 2 veckor men han har redan nästlat sig in i mitt hjärta ordentligt! Avgudar honom!

emms
0

hoppas sötisen blir bra :)

Emma

Tejo
0

Ush, hoppas verkligen att det läker!

SmulanSunny
0

#3 Stackarn! Jag håller verkligen tummarna för er :)

RosaGosa
0

tack så mycket allesamman!

om ni vill så håller jag er uppdaterade om hur det går :-)

Ellen95
0

Hoppas det läker.

Sosso
0

Håller tummarna!

skanorskaniner
0

Håller tummarna för att det läker!

RosaGosa
0

Tack så jättemycket för alla tummhållningar! Det värmer!

annaforsgren
0

hoppas han blir bra igen<3

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus