R.I.P Klubban
Nu har min älskade kanin Klubban gått bort
Hon har ju som ni flesta vet varit ganska sjuk ett tag. och jag gav medecinering men inget hjälpte. så inatt somnade min älskade 9årig Dvärgvädur in. jag saknar henne något fruktans värt. så nu har jag ingen kanin längre
Men sån tur så har min mamma Tingat en hane till mig som jag skulle få i julklapp men han var inte lev klar förens imorgon. så de e ju den glada nyheten då. Att jag ska få lilla Baccaraz
Men jag Kan aldrig komma över Klubban.
R.I.P MAX 3/12-07
R.I.P KLUBBAN 27/12-07

Neej vad hemskt :'(
* tuusen tröstkramar *
Kul med den nya ungen :)
Beklagar…
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Beklagar ;(
Beklagar sorgen.. 
Klubban och Max finns med dig hela tiden, och håller dig sällskap. Även om du inte kan se dem. De finns där ändå, och jag lovar någon gång kommer du känna deras närvaro:)
Tröstkramar//Carro
åå tack så mycket ni e så gulliga. de e så bra med er. Det känns alltid lite bättre efter att ni skriver. Tack än en gång det betyder sjukt mycket.
nej vad tråkigt :( alltid tråkigt när någon dör . Hoppas du kommer trivas med den nya kaninen :)

vila i frid. jag beklagar, det är så hemskt när ens vän går bort. men hon har den nog bra nu :')
Beklagar verkligen! :'( <33
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

beklagar vet hu de känns finns alltid här <3
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

vad hemskt
vet hur det känns.
*en miljard tröstkrmar till dig*<3
R.I.P klubban<33333

Tänker på dig. Det är alltid tråkigt när ett djur går bort. Du får tänka på alla år ni haft tillsammans och allt roligt ni gjort.
Sorgen blir nog något lättare när du får något nytt att tänka på.
Lycka till med den nya kaninen!

Jag beklarar.. Jag hoppas sorgen blir bättre om du tänker, att hon har det bra nu. Klubban tittar ner på dig från himlen och vill inte att du ska vara ledsen. Hon vill att du ska minnas att fina minnen ni har, och låta dem väga tyngre än sorgen. Det är vad jag tror iallafall :']
ååå tack 

Men gud vad tråkigt!

*Massor med tröstkramar till dig<33*
men shit jag bara bryter ihop hela tiden. Mina vänner förstår inget. de bara ja man kan ju böla precis när det hänt men inte flera timmar efter. jag älskar att vara här inne och få er tröst. ni förstår!

#15 Jag fattar inte hur dina vänner inte förstår. Ett djur är en vän & en familjemedlem. Hoppas att du mår bättre snart. <3

Tusen tröstkramar!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tusen tröstkramar till dig!

Beklagar.

:( nej!!
Men hon fick ju ett långt (och antagligen) lyckligt liv!
Tröstkramar

är det Baccaraz från Je t'aimes? Här kollat in honom länge, vad kul att du e medlem här :D
Men synd att hon har gått bort :(
neej :( tusen tröstkramar <3 men lycka till med den nya ungen :)
21# ja det är han :D <3 Han är helt underbar!! <3<3<3

Tröstkramar!

#21 Ok va kul :D Jag ska para Opal med William, har haft kontakt med hanna i ca ett halv år :) Så kul att du är medlem, så man kan se hur han ser ut som stor mm ! :D
vad söt hon var ja det är svårt att förlora ett djur som man älskar mycket jag rekomderar att göra en minnes bok om henne

Nej, så hemskt :'( Rest in peace Klubban <3

nää:( stackare´. åldern var nog inne för henne att somna in, vila i frid klubban<3 och tusen tröstkramar til dig!
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus