Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1280 ggr
flikkan
0

JAAA-STRUMPAN

jaaaa!!!!!!!!!!!!! Nu är jag överlycklig! Ikväll var vi och kollade på kaninungar och gissa vem som fick med en liten teddydvv/lejon unge hem :D      Jaaaaag! Jag är s¨åå glad!

Kommer bilder senare! Var tvungen att skriva av mej lite <3             Är så otroligt glaaaaaaaaaaaad!          Hon är världens sötawste ungew!  Åååh, är så förälskad i henne <3

Sotis
0

Vad kul :D:D

soten
0

Kul!

Längtar efter bilder <3

emmsaaan
0

Gud va roligt! :) jag får min på lördag. bilder!

SmulanSunny
0

Vad roligt :)

Romana_12
0

Vad kuul :D Längtar efter bilder :D

Moonstrike
0

Kul :) Bilder!

emmsaaan
0

Vilken färg? är hon? :) Från vilken uppfödare?

flikkan
0

#7 Det blev en från djuraffären. men innan du säger något så vill jag bara säga att de är en väldigt bra djuraffär.. Hon hade precis kommit dit och hon är 8 veckor gammal den 4 Mars. Tyvärr så har jag inte kameran hemma just nu men jag ska ta några kort på henne med webbcameran.. Så det kommer en massa bilder på min lilla strumpa om några minuter =)

BlackTear
0

va? Isåfall är hon ju typ 4 veckor nu? ;S

flikkan
0

Oj.. skrev fel :O    Hon vah åtta veckor i förgår, ooobs

KvirrZ
0

#9 Precis!

Den djuraffären ska du anmäla!

- Mvh Emma

flikkan
0

Men skrev fel, Sorry! Det vah inte meningen!  Min lilla strumpa är åtta veckor och 2 dagar gamal! Sorry igen :P

flikkan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min flikka

flikkan
0

Åhh… Min tjeeej <3<3

Ellen95
0

Vad söt hon är!<3

flikkan
0

Strumpan <3<3     Sorry, inga fler bilder idag! Ska låna kamera imon och fota henne mer och bättre bilder! <3

Lippo
0

Åh vad göllig! :D

[chriistina]
0

Jätte söt liten kanin du skaffat :D

flikkan
0

Tack tack <3       Hon sitter i mitt knä nu :)     Hon tackar också:D Haha! Imorgon ska hon få nosa på Tindrah lite .. :P

emms
0

du ska väll inte ta ut den så tidigt? den blir väll stressad då.  men den var jättesöt :p

Emma

BlackTear
0

Söt!

Jag tycker dock du ska ta det lite lugnt med henne .Låt henne vara ifred i buren nu inatt och gärna imorgon också. Du behöver inte gosa med henne så mycket heller, och hon behöver intr träffa din andra kanin ännu på någon vecka .

Sosso
0

Va söt hon är!! :D

[Niike]
0

Vad söt!

flikkan
0

Tacktack, Nej!  Ska ta in Tindah så får dom nosa på varandra med galler imellan. Se hur dom reagerar bara :P

BlackTear
0

#24: Varför då? Hon har precis kommit hem och behöver nog snarare få lugn och ro än hålla på och hälsa på din andra kanin..

[Nikodemus]
0

ta väl hand om henne pyssla me henne

twinnie
0

En kaninunge ska man låta vara ifred de första dygnet/dygnen. Man ska inte ta upp den ur buren och man ska absolut inte låta den träffa andra kaniner förren den gjort sig hemmastadd i sitt nya hem! Det är ju bara en liten liten bebis! Annars kan hon känna sig stressad och bli väldigt osäker och därmed revirtänkande när hon blir äldre.

flikkan
0

okej, tack för att ni sa det! Hon är inte det minsta rädd så jag troddedet var okej.. Men ska vänta dåe:P

twinnie
0

#28 Men hur ska en sån liten kunna visa att hon är rädd eller orolig? Vänta en vecka eller så innan du låter henne träffa den andra kaninen. Sen tycker jag inte att du ska ta upp henne förren imorgonkväll. Se till att hon äter/dricker och bajsaer/kissar som hon ska också!

flikkan
0

mm.. hon har testat lite sallad ikväll, vill itne ge för mycket för det är ju inte bra! Sen får hon vatten och lite hö också… Men hon har inte druckit än… Men hon sitter och tvättar sej och värkar må helt bra! Hon hoppar runt i buren, ser så mysigt ut!

emmsaaan
0

hon var supersöt :)

flikkan
0

Tack tack <3