Ang. skendräktighet
Brukar verkligen skendräktiga honor dra av sig mycket päls?
Fia har byggt ett superfint bo med massor av päls, men hon måste vara skendräktig? då det har gått alldeles för lång tid nu sen hon "tjuvparades".
Funderar dock på ifall min femåriga bror eller någon annan skulle ha råkat släppa ihop Niike & Fia, men det tror jag knappast då han inte är där så ofta..
Inga onödiga svar tack, men ni får gärna putta om det behövs! :)
Skendräktiga honor kan rycka ordentligt med päls - ja.
Hade en hona som blev väldigt skendräktig?.
Fick rensa buren på päls varje dag. =P
Och ändå syntes det inte alls att hon dragit någon päls alls.
#1 Tack för ditt svar! Det syns inte på Fia heller att hon dragit någon päls, det är det som är så skumt - vad får alla honor sin päls ifrån?! :) De måste ha något hemligt lager som de tar av när det är dags - eller inte dags.. ^^
#2 Ja X) När min hona var dräktig fick hon mindre päls på magen *konstigt*
Inlägget ser lite onödigt ut men jag menar att smulan blev lite klem på magen fast hon drog v sig päls, men hon var dräktig också. (spelar roll?)

ASSÅ, pinsam fråga men vad menas med skendräktig?? :$
att de tror att de är dräktiga .p
Emma
#4 honan "tror" att hon är dräktigt.Hon drar päls bygger bo, blir mer aggresiv, men hon får inga bebbar :P
hoppas du förstår men jag suger på att förklara :P
#3 Onödigt svar menar jag som t ex "Jag vet inte", ditt svar anser inte jag onödigt:)
Min hona har aldrig haft ungar, men blir ofta skendräktig?, kanske inte konstigt om närmaste grannarna är massa hanar. Men iaf, varje gång hon är skendräktig? drar hon av MASSOR med päls, dock brukar det synas på henne. Just nu har hon ett fint bo där ute med mkt päls ^^
När Ping Pong var skendräktig? drog och bort så sjukt mycket päls. Fyllde en hel sån där liten plastpåse. Men det syntes knappt. Pälsen sitter väll så sjukt tätt att den inte ser ut att vara så mycket, eller något. (vild gissning) x)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com