OT! Djurplågeri!
http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/ src="http://www.marsvin.ifokus.se/Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" /> usch jag klarade knappt att se filmen. jag började nästan gråta. skriv er mejl adress i ett PM till mig ska jag skicka en lista till er som ni ska skriva på som vi sedan när där är 500 påskrifter skickar till PETA2@peta.org

jag slutade se då dom slog djuret, gud vad hemskt:(:(
1# Pma din mejl adress så kan jag skicka mejlet jag fick så du kan skriva under listan

OH FY FAN! HUR KAN MAN GÖRA SÅ MOT DJUR? DET ÄR JU HELT SJUKT! HAN SKÄRDE JU I DJURET NÄR DET LEVDE! OCH SLOG DET I MARKEN! HUR KAN MAN GÖRA NÅGOT SÅNT? FÅR MAN SKRIVA PÅ 510 GNG?
uch hur f*n kan man va så hemsk orkade kolla i typ 10 sec :'( vill bara gråta
Emma

åh herrre gud, jag fortsatte se den! Åh Gud! Han hade ingen päls inget skinn,bara ben och blod! Herre gud! Hur kan man göra så mot levande djur? :O:O
Jag klarar itne av att se den!
Jag har klickat in på sonna filmer ngn gå men sluta för ett tag sen nu. Jag fattar inte meningen med att se på en när man ändå vet att djuren kommer plågas… Och man själv mår dåligt. Djuren lider, men jag lider nog av det och tkr det är onödigt att kolla på dem.
Men vis är det frukstansvärt!

Jag har sett den förut men jag bara gråter & gråter. Mår verkligen asdåligt av sådana filmer så jag VARNAR ER!
jag tyckte det var skit hemskt!! usch jag satt och lipa :S
fyfan. :(

Jag vågar inte titta, mår så dåligt varje gång jag sett sånt. Tyvärr så vet jag att jag kommer att ligga och älta det här hela natten och må dåligt ändå eftersom jag kan föreställa mig vad det är på filmen.
Vad är det för lista som ska skrivas på? Vem är det den skickas till?
#10 vill osso veta.
FYFAN! hur fan kan man gör så mot djur, dom som gör det vill sökert bara få uppmärksamhet jag tor att de ångrar sig efter när d väl tänker efter men om jag hade sett nån plåga djur, så fyffan ja hade dampat och sparpat och typ döda dom :S :@
10#-11# Listan Kommer skickas till PETA2@peta.org när där 500 påskrifter. jag fick mejlet av en kompis. om ni skriver er mejladress kan jag vidarbefoga mejlet till er. MVH Anna

#12 Men vem/vad är PETA2 och vad kommer de att göra med listan?
Jag skriver gärna på men jag vill veta vad jag skriver på och vad det ska användas till innan jag gör det.
Tänker och vågar inte se filmen. >_< vad är peta saken för ngt ? ;o
13-14# jag har ingen aning ^^ jag fick som sagt listan av en kompis. Men jag tror det är en djurskyddsförening. eller nått dylik.
Vågar inte titta.. :/

Jag har sett hela filmen förut… ussh! Jag fattar inte hur man kan. Gråter igen nu när jag tänker på deras söta ansikten….
Jag klarar inte av att se sådana filmer. Man blir jättepåverkad i flera månader efteråt.
Det är bra att du tar upp sånt här så att folk får inblick hur många djur faktist har det, men jag tycker inte att du borde lägga upp filmen på den här hemsidan. Det finns så pass många unga människor som går in här och den här filmen är inte direkt censurerad. Deras föräldrar uppskattar nog inte att deras barn ser sånt här grymt våld de heller. Jag skulle inte heller uppskatta att min lillasyster som är ganska ung går in och ser den här filmen.
Men du hade en bra tanke bakom det hela:)
BTW, om jag skulle se en av killarna på filmen i verkligheten skulle han dö långsamt…
Gå inte in och titta på dessa vidriga filmer det räcker med att skriva på protestlistorna. Skulle aldrig komma på tanken att ens se på någon av filmerna som ligger på petas sida. Trots att peta är en bra organisation så stor jag att det främjar idioterna som gör sånt här.

Vågar inte titta..

#19 vad är peta för en organisation?
Vågar inte titta ….

F*N J*V*A Djurplågare! det var hemskt… Jag började nästan gråta 
Jag vågar inte titta…
Sett sådanna filmer förut, och jag mår verkligen inte bra efter det..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
J*V*A IDIOTER!!!! hur kan man göra så mot ett djur?!! de skärde ju i det när den levde!
jag kunde inte kolla längre sedan

jag tänker inte titta, jag vet redan hur hämskt djur behandlas här i världen:( Det är jättehämskt! som tur är äter jag inte kött så ofta, och svenskt köpp brukar vara lite bättre tror jag. inte tror jag att djuren behandlas sådäär som de gör i andrla länder, men man vet ju aldrig . det händer säkert liknande saker här i sverige också. men ett tipps är att inte köpa korv och kött från andra länder. man vet aldrig hur de kan ha blivit slaktade m.m
Vi äter nästan alltid vegetariskt i min familj + att jag hatar griskött:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
#19 Säg det till alla småbarn. De tycker det är spännande och vill titta, men sedan vågar de inte sova och får mardrömmar…

Jag vågar inte titta.
Det jag försöker säga är att småbarn inte alltid vet sitt eget bästa. De kan dessutom "råka" kolla på den här videon…
Man kan jämföra det med att de ibland "råkar" se på skräckfilmer och inte vågar sova efter det;)
Men visst ska ändå små barn få upp ögonen för djurplågeri. Men den här videon är lite för brutal. Om inte ens en vuxen klarar av att se på den, hur ska en 7- åring kunna?
På KIF visades ett tag videos med kaninägare som tvingade sina kaniner att simma runt i poolar. Ja, det var också väldigt grymt gjort av människorna, men man klarar mer av att se på sådant än att se någon bli torterad och flådd levande.
Vågar inte heller titta ! Men jag skrev i alla fall på den där listan , Skulle skriva mitt namn Fast 1000 gånger om de bara hjälpte