Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 242 ggr
Emeliek
0

39-40 dagar??

funderar på om min albino kanske är skendräktig?, hon har börjat samla ihop all halm som jag lagt in i den tillfälliga buren i ett hörn, efter den senaste veckan drog jag genast ögonen till mig, har kännt faran över nu de senaste dagarna för för de brukar väl gå till ca 35 som mest va?

måste bara kolla så jag inte står här inom de närmsta dagarna med ytterligare en kull (som om jag skulle kunna avstyra det isf)

Leopold tog sig in i deras del av förådet natten mellan den 27-28 december villket betyder att det nu har gått ca 39-40 dagar, kan hon vara dräktig hon med fast hon gått så länge (inom mig säger en röst JA men jag vill helst ignorera den!) tycker att hennes juver verkar större också ungefär i samma storlek som beautys.. slängde in en hög med hö så hon kan bädda ännumer om det nu skulle vara så, det är bara skit att hon sitter i den lilla tillfälliga buren för jag kommer ju inte kunna flytta henne sen om hon får smått.. hmm..

vad tror ni? skendräktig? *håller tummarna så de blir blå*

[Niike]
0

Min hona Fia har gjort ett bo och dragit av sig mycket päls, men det måste vara skendräktighet här iaf! ;) Niike kom in till deras rasthage och var där ca 10 sek skulle jag tro innan jag hann få bort honom, men det skulle ju kunnat hunnit bli en PARNING där. Detta inträffade den 18/12 ..

Så jag tror din hona är skendräktig? också eftersom det gått så lång tid!