Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 249 ggr
Bejb__
0

Liam :/

Känndes förjävligt att lämna bort Liam. Dott skulle just få ungar och isåfall gatt jag ha honom på mitt rum,Och där var ju dott som skulle få ungar.. Så om jag hade haft honom kvar på mit rum så hade väll Dott lämmnar sina ungar, Speciellt när det var hennes första kull. :/ Uss,, Men kännde oxå att han inte skulle få tillräkligt med plats :( Så ja.. Jag lämnade bort honom till Inger igen, Tänke ganska mkt på honom. :/ Hoppas bara hon inte avlivar honom :( Det ända posetiva i detta fall är väll att enutáv mina kompisar är intresserad av honom. Och ska kanske prata med Inger och höra om hon kanske kan få ta honom. Men det beror ju på om det går för hennes föräldrar oxå :/ HoppasHoppas :D

Om det ändå varit sommar så skulle jag kunna ha kvar honom, För där har jag ju massa burar ute som han skulle kunna vara i :/ Men han var ju inne kanin, Och kunnde ju inte bara kasta ut honom… :(

emmsaaan
0

:(

L8sson
0

usch va hämskt :/

Bejb__
0

mm :(

KvirrZ
0

jag fattar inte riktigt?

- Mvh Emma

emmsaaan
0

inte jag heller men det lät inte kul.

Bejb__
0

hehe^^ Suger på att förklara.. :/

Bejb__
0

Lite snabbt:'

Jag tog rätt på en kanin som jag hade på mitt rum, på mitt rum i en annan bur så bodde min hona Dott. Nårra dar senare kom jag på att dott snart skulle ha ungar, Så jag kunnde inte ha honom där, Jag kunnde inte ha honom någon annanstans helr :( Och jag kunnde ju inte ha honom ute. Så jag gatt ge tillbax honom till den förra ägaren. Som troligast ska avliva honom :( Och nu hänger det på min kompis som kanske kan ta honom. Om hon får ör sina föräldrar :/