Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 341 ggr
CoNo
0

Annonsera

Hejsan!

Jag undrar, när ni ska sälja kaniner, var lägger ni ut annonser då? :]

galaxens
0

Jag har inte sålt någon än (som jag har behövet lägga ut annons för). Men jag skulle nog laggt ut på Blocket.se. :)

Sotis
0

Jag har lagt ut på blocket:) Också har jag hängt upp lappar i mataffärer.

Julliz
0

Som redan sagt så är blocket jättebra :) Det enda jag ser som negativt är att det är många förstaköpare som kollar där ;/ Om man vill ha garanterat seriösa svar tycker jag att du dessutomska lägga ut en annons här på KIF :)

Jennie104
0

KIF,Blocket eniro m.m ;)

Ellen95
0

Annonserar på blocket,hänger upp i mataffärer^^

CoNo
0

Tack för alla svar :]
Har tvekat att lägga ut på blocket pga. just det att det är många förstaköpare där, och folket där är inte alltid så seriöst ;/ Menmen, det är ju jag som bestämmer vem som får köpa kaninen, gillar jag inte de som kontaktar mig får jag väl säga det bara ^^ Men tack!

BlackTear
0

Lägger verkligen inte ut på blocket. Tycker det finns så många skumma människor där som får för sig att köpa kaniner, t.ex småungar. Men alla gör ju som dem vill..

Jag lägger ut på kif, hänger upp lappar i seriösa djuraffärer och SKHRF.

CoNo
0

#7 ungefär så jag tänker också. Men jag tror jag lägger ut ändå, så får vi se vad det dyker upp för människor.

Timotej
0

Blocket, k-net, alternativ.nu och föreningshemsidan (Föreningen Gotlandskaninen). På de två sista finns i princip endast seriöst folk, på blocket finns både och.

En supergo familj som köpte två kaniner av oss som går på en yta av 20 kvadrat meter hittade oss via blocket så visst finns det seriösa även där. De oseriösa brukar inte höra av sig igen när jag börjar skicka information om hur kaninerna ska ha det och vilka "krav" det finns.

CoNo
0

#9 tack så mkt!! :D

Zvintos
0

Annonserar också via blocket, men även diverse kaninforum (ex KIF, Kanin-net mfl).

Har också bara fått seriösa och bra familjer till mina ungar. ^^
De flesta har gått till barnfamiljer, där mamman/pappan är de som har koll på att kaninerna sköts ordentligt. =)

[Niike]
0

Tycker det är ok att lägga ut på blocket om man sedan tar reda på vad det egentligen är för någon köpare. Jag har satt ut annons i tidningen tror jag:)