Tonåring.
Är din kanin tonåring nu, eller har den vart det, eller har den inte vart det? xD
Jag visste inte vilken grupp det skulle vara men medarbetarna eller så får väl hjälpa och ändra om det är fel ;D

Soten är inte tonåring ;D Men han har väl vart det.
Har aldrig haft en kanin som har blivit tjurig.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
ungefär vilken ålder blir dom tonåring i ??

Japp! Men nu är det över =D

Roxy, Expo, Candy & Sera har redan varit tonåringar, men ingen blev tjurig.
Flame & Chevy är snart 7 månader men är fortfarande lika snälla som alltid. Får väl se om dem blir jobbiga sen ^^

Mulle är 9 månader och är väl tonåring antar jag. Fast det märks inte förutom att han gnider hakan mycket :)

Nej,ingen av mina kaniner är tonåring nu. Men snart blir väl ungarna det.

Laban är i tonåren nu. Men det går väl över om några månader:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Nej, ingen. Myran har inte varit och lär inte bli. Hon är bara glad när man kommer med handen i buren och ska fixa! Mio vet jag inte men jag tror inte han kommer bli det heller :)
Min kanin Bacczi är 13veckor. och inte tonåring antar jag ^^ han är urgullig som han är :D
Ja Frallan är defenitivt i tonåren. hon är en riktigt trotsig liten tonåring. En riktig surpuppa
Isa är i tonåren :O Helt otroligt att hon kan vara i Tonåren så länge :S
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Har aldrig haft en kanin som blivit tjurig i den åldern
- Mvh Emma

Eris har alltid varit galen ^^ och Nisse fick jag men han var fullvuxen då xD
Fia vet jag ju inte eftersom jag inte hade henne då. Men Niike har aldrig varit sur eller något, och inte Alpha heller, men det kanske kommer;)

Ja Virvel har varit, och Baron är nu. Baron är väl inte mer än att han testar lite och markerar revir. Samt pluttar överallt ^^ Virvel blev agressiv men det har gått över nu.
Smulan och Sunny har varit men inte så det märktes, men sedan kommer ju dem två ungarna som vi ska behålla bli toningar, vi får se hur det går! :)
Channie var aldrig suris i tonåren. Totte har jag inte haft då han var tonåring men enligt AlexandraK så var han inte så jobbig i tonåren ^^
Cassie däremot var väldigt jobbig. Man kunde inte hålla på inne i buren för då var hon framme och attakerade osv.
Ingen av kaninerna är tonåring nu.