OT: Helg
Ska ni hitta på något speciellt i helgen? Vad?
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska köra mig och mina bröder till bussen. Jag skulle egentligen åka den tidiga bussen, men så låg det träd över vägen så den kom inte. Jag börjar min lektion om en kvart, men kommer inte att vara i skolan förrän klockan 9… :P
Imorgon ska jag och min familj åka till våra kusiners hotell och fira en av kusinernas födelsedag. Sedan sover vi över på hotellet och åker hem dagen därpå. På söndag eftermiddag ska vi ha ett litet kalas för att fira mina bröders födelsedagar, de fyllde 16 och 18 för ett par dagar sedan.
Och självklart ska jag pyssla med kaninerna. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Fre: Plugga lite och vara med kaninerna och ev. fota dom. :) kanske ta ut dom i koppel med.
Lör: Plugga.
Sön: Plugga. ;o
Fre: Sova :P städa kaninburar och ev iväg ngnstanns ikväll.
Lör: Stallet eller Farmor, svårt val (!?)
Sön: Stallet, Plugga =/, Träffa vänner.
Ja, sen blir det ju massa tid med kaninerna hela helgen också :D

Fredag: Kom just hem från skolan, har fikat. Ska ut till kaninerna sen. Ikväll klockan 6 ska jag till backen med en kompis, sen ska hon sova hos mig. :)
Lördag: Ska vara med Lina ett tag på dan, sen på kvällen ska Ellen, Kajsa, Sandra & Johanna komma till mej, tjejkväll! :D Längtar! Ska vara emd kaninerna också :)
Söndag: Rida, vara med kaninerna :)
Fredag: Vara hemma med Filippa. Idag kan jag inte vara ute med kompisarna :/
**
Lördag:** Ingen aning .. Åka till Lager 157 tror jag :)
Söndag: Rida eller dansa (?) .. annars har jag ingen aning ;)

Fredag:
Har stökat med kaninerna, städat rummet m.m. ska kanske träffa en kille ikväll.. får se vad vi hittar på xD Om det funkar ska jag ev. sova över hos honom.
Lördag:
Vet inte riktigt, fixa kaninerna antar jag och ev. plugga. Jag och Alex ska kanske gå lite i stan och shoppa. Om jag lyckas tvinga med honom vill säga.. ;P
Söndag
Vara hemma antar jag.. och mysa med kaninerna ^^
Fredag: Städa typ hela dagen. Ska städa kaninburar, i ladan, badrummet och i mitt rum.. motionera kaninerna sen får vi se vad jag hittar på..
Lördag: hmm.. vet inte riktigt, vara med kaninerna.. vill gärna fara till backen och åka snowboard men vet ej om jag ska det.. Vill gå på stan oxå… Men vi får se hur det blir..
Söndag: samma som lördag typ ^^

Fredag: Har varit med hästarna<3 SEn så ska jag var o rida på ridskolan. Sen så ska jag vara med kaninerna :)
Lördag: Ska vara med jesse,johanna och sandra<3
Söndag: Då ska jag sova^^ och vara med ninisarna<3

Fredag: Har varit på skolan. Efter skolan for jag till stallet en stund. Tog in hästarna. Är typ snöoväder här:S Gav kaninerna lite grönsaker. Snart ska jag på ridning. Ikväll ska jag motionera ninerna,vara istallet,äta godis,sitta vid datôrn^^
Lördag: På dan ska jag vara i stallet. Köra Moalina om det inte är snöoväder. Gosa,motionera kaninerna. Städa hononrna+ hanarnas bur. På kvällen ska jag på en tjejkväll hos jessica:D Kommer att bli jätte kul:)
Söndag: Ska bara vara hemma och ta det lugnt:)
fredag: åka till min kusin kl 5 och titta på film och ha det mysigt (a)
lördag: kommer nog hem ganska sent från kajsa (kusinen) sen ska ja väll städa lite typ
söndag: plugga lite och ta det lugnt
Emma

Idag ska jag åka till Ebba (Ebbauh på ifokus) och sova där med emma och ebba. På lördag vet inte, söndag vet inte.

Jag ska vara borta hela helgen så mamma tar hand om kaninerna..
Jag ska börja flytta in i ett annat rum, kaninerna ska flytta ut ur kaninhuset och Azka ska få komma in.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Fredag: Snart ska jag packa klart, ska sova på stallet med mina kompisar :) Kommer va uppe jättesent och vara vild x)
Lördag: Ska inte göra nåt speciellt, typ nörda på stallet osv.. :)
Söndag: Ska jag bara slappa och ta det lugnt (A)

Börja bygga på kaninburen! :) <3
Fredag: Träning.. Så jobbigt att det är på en fredagkväll, menmen..
Lördag: Ev. Göteborg med syrran. :) <3
Söndag: Vet inte. Match kanske, och vara med kaninerna :D
#3 Gud så söt!:*
Fredag: Slappa
Lördag: Slappa, städa hos ninfisarna, städa hos marsvinen .. städa mitt rum. Det blir en städdag!
Söndag: Träning, slappa o mysa med djuren<3

- Fredag Hemma och vara med Pelle
- Lördag Åka till djuraffären, ha ute Pelle i sele, gå på bio med kompisarna.
- Söndag Till stallet och rida Greta

Fredag: Vara med Jappo och ta det luuungt ;)
Lördag: Vara med Jappo vet inget annat
Söndag: Vara med Jappo vet inget annat

Far till stugan idag, så ska mysa, köra skoter, läxor osv. :)
Hare bra allihop så synd vi på söndag!