OT - Nån IRL?
nån här inne som känner varandra här IRL? :)
Jag gör inte det men skulle vilja :/ Om nån vill ha kontakt med mig IRL så PM:a x)

IRL? Menar du att man har träffats IRL eller bara känner varandra innan man blev medlem här? x)
Jag har träffat Trasdockaa två gånger IRL ;)
#2 Känner och/eller träffats ;)

Aha x)

De jag känner allra bäst är ciss & ync. :) Har träffats och jag ska eventuellt upp en vecka i sommar och bo där :D
Den jag känner bäst här är BlackTear :)<3 Har dock aldrig träffat henne.
känner malinroth, sagaoalfred, blaskigtkaffe och ikabika :) <3
har även träffat mysofi, fannyputte och juliapluszeke
#5 Åh va kul :o :D
Jag känner Naaathaaa :D och ha träffat iaf en till. Men namn, det minns jag inte :P

#6:<33
Känner Niike bäst. Annars har jag träffat ganska många, men är inte direkt vän med alla ^;P
Frida_L är väl den jag känner och träffar ibland IRL som är mest aktiv här..
Har träffat Iram, Hopi och Pinscher2 i samband med kaninköp/säljning. =)

Vad heter alla, alltså förnamn?
#12 Jag heter Rebecka kallas för Becka ;)

Jag känner nathalieee (syster) & martina_b

Kajsaaan & Mysaaan är min bästa kompis & hennes lillasyster. De är dock inte aktiva här inne på kif.
Har sett några på LU men inte snackat med nån, & kommer träffa Trasdockaa när jag hämtar Blueberry. Ska även på kif-träff i sommar & då kommer jag träffa många :)
#12 Christina, brukar kallas för det av de flesta också.
jag, mysofi och jolia går i samma klass! :D
jag känner TRASAN (Åza) men hon är inte jätte aktiv. men hon är medlem :D
Har känt mimmi, blaskigtkaffe, i många år nu, min lilla skitunge.
Även erika, ikabika, sen hon föddes. fast hon är inte så aktiv här.
Lärde känna Malin & Malin, malinroth & lill_jarven, för cirka 4 månader sedan bara, men dom är bland mina bästa vänner nu & jag älskar dom gränslöst mycket!
Känner även Maria, dumstupid, fast hon är inte så aktiv heller.
Och min brorsdotter Amanda, mandus! <3
Soten och Zoie har jag känt i många år. :) <3

Jag känner ciss,ync,sputtnick_plexus,djur_lover och mulle_ :)
Jag känner Ciss,ync, Sotis, djur_lover, mulle_ :)

Hihi, Jadå det har jag. Rätt många faktiskt.

#9, Hon heter _titti_
känner ingen men har träffat BlackTear, KvirrZ, Lippo, Romana_12, annaforsgren, Twinnie, Jennie104 o säkert nån mer^^ :)

Jag har träffat många på träffar och sånt men Romana_12 & Annaforsgren känner jag mest :D
Och flummig_08 & ille, men dom är knappt aktiva :)

Jag har inte träffat nån IRL , men den personen jag känner mest här är väl Jennie104. Träffade henne på Habbo :)

Har träffat Frajda, Mimmiih, flisan93 och ciss IRL, och Mimmiih och flisan93 är kusiner på samma gata som jag :) Sen har jag kanske träffat några andra också, tror jag träffade Ellen_95 och Sotis genom kören… Men jag kan minnas fel ^^
Har bara träffat AlexandraK IRL. Men jag känner inte typ någon så bra tyvärr.. Skulle vara kul att lära känna någon lite bättre ..