Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 401 ggr
Mickis1994
0

OT- Din Stil

_Vet inte om det finns en sån här tråd redan..
_Vad har ni för stil? Kläderstil alltså. Berätta vad du brukar ha tillvardags. Lite ditaljer gärna. :)

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Essen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goth…. absolut goth……

Det ska vara mörkt, det ska säga Bad girl attitude och det ska vara gammeldags samt skrika svartrockare om det.

Bifogar bild på liknande kläder jag använder.

Mickis1994
0

Min, Tillvardags har jga vanliga cheap monday jeans (gråa stuprör) och en t-shirt, och denna vecka har jag börjat med häng ;K utan skärp (men kommer nästa vecka xP ) och så har jag en röd/grå kofta, och har sminkat mig emd eyeliner, så det påminner lite om emo-punk m.m.

Mvh Michaela Glansk.

ciss
0

Stuprörsjeans eller svarta mjukisbyxor (Tofta) & långa linnen/t-shirts oftast. Har massor av kläder men använder bara en tredjedel.

Idag har jag på mig svarta stuprörsjeans, vita tjocksockar, svart lång t-shirt och svart hängseltunika. 

Använder foundation & puder, lite softliner, mascara, concealer och ögonskugga. Idag har jag en gulguldig ögonskugga :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

huldisen
0

Så svårt ! Men jeans, tunikor och jag har oftast grått,svart,:) Och det får gärna vara mönstrat eller stickat :) Och så gillar jag att ha leggings eller stumpbyxer :)

twinnie
0

Tunikor, leggings, struprörsjeans, stickat, randigt, mönstrat. gammeldags grön, gul och röd är favoritfärger just nu. Håret brukar jag ha utsläppt och sminkar mig med fonundation, puder, mascara, rouge och körsbärsfärgat-läppglans.

Mickis1994
0

glömde skriva hur jag smnkar mig, foundation, mascara (kan inte ha puder allergisk) ögonskugga , eyeliner..:P

Mvh Michaela Glansk.

myriis
0

Jag vet inte riktigt.. Det är nog en blandning mellan fashioncore och vanlig. Ärligt talat köper jag saker jag tycker är snygga, och för det mesta är det svart, grått, rött eller vitt.. ^^
T.ex idag har jag svarta byxor, röda strumpor, svart/vit tröja med en drake på samt en grå huvtröja med svarta tryck.
Är inte så mycket för smink, har nog känslig hud för ibland kliar det som *piip*
Men jag brukar ha mascara, kajal och ev. någon ögonskugga. Gillar även att måla mina naglar i lite roliga färger, gärna kombinera .. (: Mina favoriter är svart/rosa och svart/vitt. Är även beroende av sönderklippa vantar (dvs. vantar utan fingertoppar) (:

De flesta av mina kompisar har dock fashioncore stil och det är jättesnyggt :)

Jojsan
0

Oftast har jag mjukisbyxor eller ej tajta jeans. Hatar tajta kläder så har aldrig det. En t-shirt eller linne och en tröja ovanpå det oftast.

ibland kjol, palestinasjal, rosett i håret linne. (allt i svart, vitt, grått).

Även handskar brukar jag ha ibland.

Sminkar mig aldrig.

sputtnick_plexus
0

Vanliga jeans, stuprörs jeans, och mjukisbyxor :) Mjukiströjor, t-shirts osv. Och på sommaren har jag även mycket linnen. ^^

Moonstrike
0

typ normal, hehe :P

Jeans (inte jättetajta men inte lösa heller) eller mjukisbyxor, t-shirt (ofta färglad som t.ex orange, grön, röd, chockrosa, blå, men använder också svarta och mer "neutrala" t-shirts), och tjocktröja. Inget speciellt med min stil riktigt^^ inte supermodern men inte gammaldags heller.

Trasdocka
0

Ni sm sett mig på bdb får avgöra själva, klär mig i sådant jag tycker är gulligt, snyggt och coolt som jag känner mig bekväm i, o sen blir det som det blir :)

[Niike]
0

Jag har väl vanlig stil, men tycker mest om svarta/mörka kläder. Gärna tjocktröja eller kofta, stuprör eller mjukisbyxor^^

Smink: Mascara och ibland kajal när jag orkar;P Håret är utsläppt (orkar inte gör nåt med det för det är damp;P).

Stravaganza
0

Gärna svarta kläder. Häng. Stora munktröjor. LAS skor.

Zvintos
0

Oftast jeans eller mysbyxor, med ett långt linne/kort linne och en tröja över.
Använder ögonskugga och mascara, ibland kajal. =)

CoNo
0

Mja, vet inte vad jag kallar min stil. Fashioncore eller annat lite alternativt. Dock sminkar jag mig inte mer än lite mascara till vardags. Klädstilen. Kläder från shock och carlings, typ. Ofta slipsar, sjalar och avklippta vantar :] Mjaa, jag vet faktiskt inte min stil ^^ Är iaf inte svart-alternativ utan mer den färgglada sorten som inte tvekar att planda rosa och rött, olika vantar och skor, strumpor och hår som ser ut som två olika människor på sidorna ^^ (A)

Clariiz
0

Jadu^^ Välkommen till Claras period värld..

Jag gillar färgade jeans med typ linne/t-shirt till. Som igår hade jag tex. klart mörkblå jeans med rött linne. Idag andra blåa jeans, vit t-shirt full med körsbär (x)) och fickor på. Gilalr typ gula, röda jenas :P.

Sen brukar jag ha leggings med t-shirts, linnen, tunikor.

Även stuprör/vanliga jeans och typ linne/t-sshirt till.

Eller jeans, och typ tröja på^^

Så det ändras en hel del :P.. Jag har helt enkelt det jag tycker är snyggt :P. Något som aldrig ändras är typ, svarta naglar. :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

johanna_loveAnimals93
0

Jag har.. tråkig stil :P

Typ jeans eller mjukisbyxor, någon tröja, linne eller t-shirt, ibland sjal, håret brukar jag ha utsläppt (ibland med diadem eller spännen). Sminkar mig inte. Skor: sneakers <33

Som ni nog förstår är inte direkt som någon spännande person..

[chriistina]
0

Jag brukar ha gråa jeans och sen en svart trocktröja på mig. Ibland blir det en svart kofta eller en tunnare tröja som e svart/grå randig. Men väldigt mkt gråa och svara kläder.
Smink är väl maskara och kajal, ögonen ska vara mörka.
Vad man vill kalla stilen vet jag inte, min egen kanske ^^

Jennie104
0

Olika ;)

Gillar färglatt STARKT! Tyvärr har jag inte så mycket färglatt ;P

Så gillar jag stuprör och ett linne ;)