MLP - Kullen
Det har blivit lite ändringar ang. Myrans kull, så jag lägger upp ett helt nytt meddelande om någon skulle vara intresserad. För även om det är många intresserade, går ungarna i första hand till bra hem, och gärna till någon avelsintresserad!
Parningsdatum: ca. 7:de Mars (inte helt bestämt ännu).
Leveransklara: Någongång runt 15 Juni.
Förväntade färger: Havanna, Brun/Gul Japan, Kanel & ev. Zobel/Siames. Wienertecknat. (Det finns även en hel del dolda färger som kan dyka upp)
- - - - -
Moder: Lyktans Yra
Teddyvädur, Havanna (A_ Bb cc D_ gg) Bär på blåögt
u. Viltgul wiener BÖ
e. Havanna
Fader: Oboy
Teddyvädur, Havanna Zobelsiames (ama Bbj/b cc Dd gg) Bär på blåögt
u. Vit rödögd
e. Blå/Gul japan (?)
- - - - -
Jag har ännu inte träffat hanen, men jag har förstått att han är riktigt lugn och "cool" i temperamentet. Han verkar helt enkelt vara urmysig!
Myran därmot vet jag ju såklart en hel del om. Hon är verkligen underbar på alla sätt och vis!! Hon har sån himla rolig personlighet, en riktig knasboll är hon :) Hon är väldigt välpälsad även i ansiktet och på öronen.
- - - - -
Mvh. Matilda / www.glimraskaningard.se.nu

Jag måste ha en! Men då måste jag få ha en också…

Vad är det som har ändrats?

#4 pappan tror jag :)
En fråga, vad är en brun/gul japan?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#4 Fadern.
#6 Det är en Brun/Gul japan helt enkelt.

Åh, vill ha ;)
#7; Aldrig sett en sådan :). Coolt :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Lycka till med kullen :)

Vad menas med: MLP ?

#11: Jag tror att kullens tema var My Little Ponny (MLP)

#12 Ja! Tack <3

:)

Kommer bli en urmysig kull! Längtar som tusan :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Stort lycka till med kull :D

Lycka till!

Läänktar :)
Måste bara tjata till mig en <3
Men om det skulle vara så att jag skulle få en, skulle kaninen då kunna transporteras?

Jag längtar också kan jag lova :) Har en helt nytagen bild på Myran jag ska lägga in strax.. Bilden i #1 Är ganska gammal ;)
Lycka till!:)

Aw *vill ha* ska tjata lite :D
går ungarna i första hand till bra hem
i andra hand då? till dåliga hem?

#23 Nej. Jag går inte efter ordningen på kölistan, utan det är hemmet som är viktigast. Onödig fråga? Jag tror du förstår vad jag menar ..
den här symbolen
visade att det var ett skämt!! Klart att jag förstod vad du menade, lät så roligt bara att du skrev att de i första hand går till bra hem….
tror nog att du förstår hur jag menade också.

putt ;D

Lycka till!!
Lycka till :)

Myran kommer att få träffa antingen Snowball eller Oboy i mitten på Februari. Har inte riktigt bestämt hane ännu. Men iaf, så kommer det kanske ungar i mars någon gång, om inte så paras dem om i slutet på mars :)
putt :)

*putt*
Måste ha en!