Nya kaniner!!
Hej!
Jag ska ev få 3 st nya kanniner!!
Jag e skiiit glad :D Har satt upp mig i kö listor hos Je t'aimes kaninuppfödning :P
De ska vara 1 lejonhuvad hane
Och 2 st Teddydvv :D
Har pratat en massa med Hanna på je t'aimes och vet massa om föreldrarna och så :P
Så nu är jag skiiiiiiiiiiiiiiiit glad :D
Grattis! Vad kul! ^^

Vad kul! :D

åh vad roligt :D Har/ska föräldrarna paras eller är dom redan födda? :)

Roligt! Hennes Kyra är helt underbar, jag tänkte tinga Kyra förut men kunde inte fixa transport :(
Så roligt :D
Och min hane ska va pappa till teddydvv:arna hoss Hanna ^^
#3 Svarar lite eftersom jag vet ^^ Teddydvv:arna kommer nog settas ihop i slutet på april början på maj, tror Hanna sagt det :)

Så kul!^^
Vad skooj!:D
Kul :D

Vad roooligt!

Kul :D
ååå vad kuuul!!! hennes kaniner är underbara! då min är där ifrån så vet jag :D Mysigare kaniner får man leta efter.
Kul! :)
grattis va kul ^^ <3

Hannas kaniner är helt underbara!
Är det från den första eller andra kullen som du ska ha den lejonhuvade hanen ifrån?
Grattis! :D
Vad kul! Grattis :D
oj vad roligt!
dår får du väll 5kaniner ? :)
Lycka till med dom små dammtussarna! ;)

Åh vad kul! Är det Pakk som blir pappa till teddydvv:arna? Isåfall: GUUUUUD VAD KUL :D Haha, det är ju Myrans brorsa så antagligen är han lika underbar som hon! :)

Vad kul ^^
ååh ! Kuul!! :D:D

Pakk är ju HUR SÖT SOM HELST! ^^
Ja, Hanna ska låna Pakk till Myran/Kyra. Så till den kullen blir han pappa :) Han är super snäll och mysig, fast rätt liten ^^

#22 Åh GUD vilka underbara ungar det måste bli! Kyra är en av de finaste honorna som jag har sett & Pakk, supersöt! Synd att jag inte får köpa en men nu har jag ju Blueberry <3
åh vad kul! :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Ah! Jag längtar så mkt! :D
Har satt upp mig i kö till massa olika kullar nu ;)
Ska bli så kul!!

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
vad kul :)
Emma

Aw ska bli så spännande :D