Molly, en hane
Höll på att gosa lite med Molly idag och så la jag henne på ryggen och då såg jag att hon hade 2 kulor! Så nu är hon en han :P Men "den ena" var rosa och den andra mörk röd, är det normal eller är det något man ska kolla upp?
Och så vet jag inte om jag ska döpa om honom eller om jag ska låta honom heta Molly, har ni några bra NAMNFÖRSLAG får ni jättegärna skriva det här :D Men samtidigt känns det fel att döpa om honom, och endå inte x)
Ville skriva av mig..
Nejmen, så det kan gå..
Molle, Moll, Mollbert :P. x)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Så var det precis för mig med neo, jag trodde han var en hon,men så visade sig det var en hanxD
Mosse,master,malteXP

Molle ^^

Tack för alla namn! :)
Jag blir lite smått sur på den jag köpte honom av för hon sa att han var till 100% hona :/ Inte för att det spelar så stor roll nu men endå :P

Mozart :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Det är så svårt för det finns så många fina namn på m. Men om det vore eran kanin hade ni bytt namn?

aa, men till ett som liknade det förra

Jag skulle behållt namnet på honom men kallat honom nånting annat =)

Jag skulle ha bytt namn till något som liknade det gamla.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag skulle gjort som ciss.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tror att hon kommer få heta Molle :) Men det kommer blir jättesvårt att inte kalla honom Molly "/
#11; Det är klart det är svårt! Men det är bara att prova :) Lycka till! :). (Märker att du redan fått problem^^) x)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#12: Tack! :D Hahah xD kommer omöjligt kunna undvika att säga hon eller henne x)
Så kan det gå:)
Jag hade döpt kaninen till Molle! Har varit med om samma sak btw;D

#14: Jasså, med Niike? :P
#12 haha, har också upptäckt problemet x)
Jag skulle nog kallat honom för nåt liknande, typ Molle.. Men annars kan du ju kalla honom Molly och säga att det står för Mollyer eller nåt ;)
#15 Jepp!;D Han hette Nellie först. Och det finns inget hannamn som är likt Nellie som jag kunde komma på, så det fick bli Niike:)

#16: Okej, Mollyer lät också jättefint :D
#17: hihi okej x) Niike passar honom! :)
#18 Ja, jag tycker det med. Fast det kanske är för att jag har vant mig, haha;D

#19: Haha ja det är det nog ;D
Det har verkligen varit jiddrigt med mina/syrrans kaniner, först var Lippo en hane och Tiffy en hona, sedan när Lippo skulle kastreras var han en hon enligt vetten, sedan märkte vi att både Tiffy och Lippo var hanar, sedan köpte jag Molly som var en hon, och nu är hon en han xD Dessa kaniner alltså ^^,
#20; Dom byter kön med varandra :D:D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#21: Hahah ja xD
Först hade vi 2 tjejer och 1 kille, och nu är det 3 pojkar x)