OT- stormen
Vilka fler än jag ska få storm i natt ? Hoppas det inte stormar så mycket i morrn på mornen. Vill ju kunna gå ut till mina små pluttar <3 utan att blåsa bort eller få något i huvet :S
Jag vet inte om vi ska få det ^^
I vilket/vilka landskap kommer stormen att vara? x)

haha, tänk om kaninerna blåser bort!! 
Vi ska tydligen få en vädigt storm!
Västra Götaland bor jag i.
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Södra sverige kommer stormen vara som värst sa nyheterna.
Själv bor man i västra göta land

Kommer vara i Sverige, i natt å imorgon :/

Det är i södra Sverige som den kommer dra in, Stockholm drabbas lite!!
Ja, här har det redan börjat blåsa som tusan. Vaknar väl upp imorgon utan ström som vanligt när det är oväder… :/
här ska det också storma :p bor i växjö
Emma
#9 Då bor vi inte så långt från varandra:) Bor ca 6 mil från Växjö:) Kul med någon mer än jag och Niike (som jag vet) som bor i småland:)
haha det negativa med att bo vid växjö är att det regnar hela sommrana :p
Emma
Här blåser som in i ******* nu (GBG), kan inte öppna balkongdörren det minsta utan att riskera att den blåser upp och slår sönder glaset. =(
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Här i nordpolen är det lungt som tusan iaf. ingen storm (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Nu blåser det som attans :( Vill inte gå och lägga mig, tänk och vakna upp och om strömmen har gått. Iskallt! Stackars alla djuren som behöver sin värme :(
30m/s här ><

Ingen blåst alls :D

MASSA här!!
det blåser jättemkt här kunnde inte sova :p
Emma

Här uppe är det snöstorm,det blåser & snöar jätte mycket!

Det blåser skit mycket hemma hos oss! Fast sån tur var har vi iallafall strömmen kvar ^^

Snöar och blåser här ganska mycket=/
Vi kommer få storm i svealand
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
I går sa pappa att det skulle bli jättestor storm här. Som Gudrun 2005 ungefär. Men i dag sa han att vi inte får så mycket, det blir mycket mer i göteborg än här i Halland sa han.
Här blåser det som satan nu. Uppe hos min mamma som bor högst upp i ett hyreshus tror man nästan att fönstrena ska blåsas ut. När jag skulle gå ur bilen förut fick jag knappt upp bildörren för det tog emot så j*vla mkt, o dörren blåste igen på huvet på mamma. Så ja, här är stormen igång, å värre lär det väl bli!
Det har blåst väldigt mycket här, men inte nu längre. :)

Blåser typ pyttelite här xP

Nu spöregnar det & blåser som 17, hela huset gungar, helt seriöst. & det läskiga är att vi har en superstor björn på våran gård, precis framför mitt fönster, & den gungar så MKT! Hjjjääälp.
en björn? tycker det är ganska kul haha vi har en skog här brevid sen när man lyssnar på musik ibland så gungar de i takt xD (det är höga tallar)
Emma
Här blåser det :/
Skit stark blåst :/
Hörde att de som bor i Göteborg hälst ska stanna inne idag (?). Stämmer det gbgare? :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Har ni tänkt på en sak. Stormarna lyckas alltid komma på en hälg eller lov!! Kan dom inte komma på en vardag så det blir för farligt att gå till skolan =P
#31 ja, det stämmer. Stod i Göteborgsposten men det gäller nog inte mig och resten som bor här ute på "landet", eftersom det inte blåser så mkt här. :)
Måste bara berätta en sak.. Förra året var mamma nära att hamna under ett träd när det stormade. Hon gick ut, trots varningarna, och matade hönsen. När hon stod i hönsgården ramlade en gigantisk gren från en jättestor lönn ner på gräsmattan, där mamma hade gått några sekunder tidigare. Grenen var stor som ett vanligt träd och totalkrossade taket på vår "brunn" och dessutom skar vissa tjocka grenar ner flera decimeter i marken.. Om mamma hade gått ut några sekunder tidigare eller senare hade hon förmodligen varit död nu! Hon hade verkligen änglavakt..
Så lyssna på varningarna om du har storm där du bor! :)

Min famlij skulle till Jönköping, när vi åkte i bilen så gjorde blåsten så att, den åkte höger hela tiden..

Här stormar det som tusan :P Imorse när jag öppnade dörren till min kanins bur så trodde jag att allt spån och kanin skulle blåsa ut. Men som tur var blåste det bara ut spån och hö.

Jag tappade min vante på stallets parkering. Fick springa 50 meter för att hinna i kapp den, snacka om att det blåser!!
Jag har inte varit ute alls idag, men inte pga blåsten. Har inte blåsit överdrivet mycket idag tycker jag.. Lite mer nu än förut dock.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#35 Oj, blåser det så mkt åt Jönköping?? Från vilket håll kom ni? Bor inte så långt från Jönköping. Bor utanför Vetlanda:)
Nu har det värsta stormandet öpphört här, skööönt:) Innan idag var jag här i tråden och skrev ett inlägg, att det blåste så mkt att strömmen nog går vilken sekund som helst… Hann inte ens posta inlägget förrän strömmen gick;)
bor i Eskilstuna… och här blåser det vääldigt mkt!!!

Bor i Skåne, det blåser inte så farligt, om man jämför med Gudrun vill säga :P
Vi hade det inatt i allafall. :P Även idag på dagen.

har stormar det som bara den.. Jag var i stallet idag, och alla hästarna var helt galna, fast dem stog i stallet..
Nu blåser det knappt (;

Nu har det VERKLIGEN blåsit upp till storm, jag blåste nästan bort :S

Blåser skitmycket!!!! inte kul.. det känns som om puttes bur ska välta.. :(

10# Jag bor 2,5 mil utanför växjö.. xD
Här i Uddevalla/Ljungskile har det blåst rätt bra, men inte som den värsta orkanen om man säger så.
Var ju i Kvänum idag, o där var det rätt bra fart i vindarna!
MVH
#48 har har de blåst as mkt :o
Nu blåser det riält^^ BLÄ
Strömavbrott flera ggr! fast bara nån/några sekunder åt gången men det är jobbigt! :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#49 Okaj xD
MVH
#50: datan stängs ju av oxå! *arg*
Usch usch.. hade Rufsan i hennes Hage ett tag medans jag gjorde i ordning buren till den nya kaninen. Hon fick typ kuta för livet för att inte bli överkörd av sin tunnel.. fast inte riktigt, men hon fattade inte vilken del i hagen som den inte blåste runt på (fast jag tog ju bort tunneln sen^^). Blött var det :P :(
HAHAHAHHA måste berätta en rolig sak!
När jag åkte hem från kaninuts idag, som var i Kvänum, (berättar vart för de var väldigt utsträckta marker om man säger så), a iaf; så vare ngr fåglar som satt på en åker som var sådär vänd upp o ner på; vad tror ni händer när två fåglar börjar flaxa o ska flyga iväg en bit från vägen när bilar kommer?
HAHAHAHAH, dom blåser iväg !! XD
HAHAHHA, jag vet inte hur jag skrattade, så roligt såg det ut x'D!
MVH
#47 Vad kul! Då är det alltså några som bor runt Växjö då:) Låter som att vi kanske borde ha en kanin.ifokus träff i Växjö? :)

Det "stormade" jättemycket i Bålsta då, och regnade :/
#55 ja det vore kul :) hur många är det i växjö eller nära växjö?
Emma
Här blåste det ganska mkt men inte överdrivet. Eller så missade jag det värsta på någon vis .. x) Iallafall verkar träden stå kvar, har dock sett en tjock gren som har brytits av i hagen, annars inget som tur är:)