Framtida kaninbur!! :D:D
Jag längtar aaaas mycker till våren X'] <3
Nu ska jag förklara här :) Jo, min mormor och morfar vill inte bo i villa längre så dom ska flytta till en lägenhet, så då ska vi ta över deras hur som har en ladugård och 2 lägdor :D <3
I alla fall så när vi har flyttar in där riktigt (som blir vid våren/sommarn) så ska pappa och jag börja bygga typ ett "kaninstall" i ladugården! :D <3 Och inte nog med det!! Leona har ju varit innekanin nu.. men ska bli "ute"kanin då på sommarn å de. Och då ska jag troligen få en till kanin!! :D:D Tror de ska vara en hane.. sen ska jag kastrera han X] Men även om Leona inte gillar han så mkt så får hon ändå en kompis på natten :D
Här kommer min suuuuuuper snygga skiss hur de ska se ut x'D
Vill ungefär att det ska vara som Niike's burar här på KIF :) Tack till dig! sparade din bild och det var det som övertygade mamma och pappa ganska mkt <'3 http://www.kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=2c99551e-7d77-4e37-9304-168bbd5dad54 inlägg #37 där :)
glad glad glad glad glad <3<3<3<3<3
VAD KUL! *AVIS* :D:d
Vad kul :D:D
- Mvh Emma
Jäääättekul! :D längtar bara tills det är klart :') <3
Jag vill också ha ett djurstall på tomten ^^ Jag är absolut för att riva vår stolliga grannes hus och bygga ett en ladugård där ;P
Hanna
Får tillägga det att jag tror det kommer bli sjukt snyggt!
Hanna
#4 (#5) Haha :D Gå dit och riv på natten >:) Hoppas att det blir snyggt X] Pappa sa att de va ganska mkt grejer att städa bort först innan vi kunde börja bygga.. men vad gör det? :D
Kul :) Du kommer väl sova där om nätterna i sovsäck va (;

Så kul:D

Vad roligt :D:D
Åh vad kul :D
Vad kul ^^:D

Vad roligt :D

Kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#6 - Ja, det kanske jag skulle göra ;P Tror du hon märker det?
Det är alltid en massa grejer att göra först när man ska sätta igång sin far i arbete ^^ När vi skulle bygga på marsvinsburen här hemma så var det såååå mycket grejer att göra först, altanen skulle städas av så jag kunde stå där å måla, sågmaskiner skulle letas fram. Och allt var jobbigt. Men pappor förstorar alltid upp det, jag lovar!
Men ska du bara ha två burar, när du har en hel ladugård?
Hanna
Kul! :)

KUL:)
#7 Haha, hur kunde du lista ut det O__o x'D Men jag kanske kommer att sova över där i början om det är varmt eller nått ^^,
#14 Haha, så är min pappa med :) Men jag ska ju bara ha två kaniner :P Får inte ha fler, så varför bygga fler burar? ;)
Vad roligt:)

vad kul! Hoppas att allting går som det ska! ;)

Åh vad roligt! Vill också att Mulle ska få en kompis men vi har inte plats för fler kaniner, lyxigt o bo i ett kaninstall ^^
#19 Ah, de får man hoppas X]
#20 Aha.. Ingen gammal lekstuga eller nått då? :) Hoppas att Leona och "den andra kaninen" också tycker de x']

Snyggt! :D
Tack ^^,
#17 - Jag gjorde så att jag gjorde iordning tre burplan här hemma, fast att jag bara skulle andvända två (från början). Och nu på lördag ska jag iväg och kolla på ytterligare två grisar, så man får planera lite frammåt XD Man vet aldrig, mamma och pappa kanske ger med sig om du lirkar lite.
Hanna
#24 Haha, kanske de :) Men jag vet inte om jag har tid till tre kaniner O__o Måste först se hur det känns med två syckna :D <3
Om hon hon springer bort så stannar hon och väntar tills jag kommer nära (1meter ifrån henne9 för att sedan vänt apå nästa "namnropning" XD Och ja, olika. Men hon reagerarhelt klart. Ibland kommer tillbaka, men oftast bara stannar :)
Vad kul :)
skit kul ^^, Vill börja städa där o sånt nu men jag fick inte fäör amma o pappa x'D
nån? x'D

putt :P haha , jobbigt att ta bort allt golv :P
Oj, mkt jobb men det blir nog värt det ska du se :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#34 Aa, fast nu ska vi ha burarna på ben så vi kanske inte behöver ta bort golvet :D
#35 Haha, ja, får hoppas de ^^,
Haha, lite uppdatering här :)
Vi pratade om detta igår och insåg att det skulle bli as mkt jobb. Så vi sa att jag skulle hjälpa till och vara lite duktigare på att hjälpa till hemma så skulle pappa börja att snickra. Vi ska bara snickra en stor kaninbur på ben och sen ska vi ha en hylla där. Allt ska vara klart tills den 1 Juni :D Kommer också ha en hylla där med lite kaningrejer :)
Oj, vad kul att du blev inspirerad av mina burar!:)
Det kommer nog bli jättefint!
#38 Haha, ja :D Synd att det inte kommer bli riktigt så ;P