Hur ska man göra?
Heejsanvill bara säga att en vän till mig frågade om jag ville ta hennes kanin för hon skulle få en annan om hon inte blev av med ena kaninen fick hon inte den andra…. därför frågade hon mig om jag ville ta honom (den kaninen hon måste bli av med)… själv sa jag att jag skulle få en till kanin snart.. och då blev min kompis sur.. jag menade inte på det sättet vara arg… men blev lite överraskande när hon skrev: '' du kan jju försöka sälja honom'' jag vet hur det blir och att inte kommer hitta nått hem vad ska man göra då?? då får inte jag en kanin som jag ville ha df sa jag tvär NEEJ…
Ville bara berätta hur jag kände det
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Verkar som slit och släng där. Ska hon sälja sin kanin som hon har för att hon ska skaffa en ny? Är det något fel på den hon redan har? Oansvarigt om det bara är för att hon vill ha en ny kanin och det inte är något fel på den hon har..!

Men varför ska hon sälja sin kanin och skaffa en ny?? :S

hon borde inte få ha en kanin för det !!!!!!!!!!!!!! stackars kanin skulle vilja hjälpa den förmodligen söötnosen;)(A)(A)(A)