Pets!

Tycker det är för mindre än mej.
Jag tycker den är sådär, för mkt kändisar och pratbubblor etc, gamla Pets var mycket bättre.
Men jag prenumererar ändå. :)

jag tycker "absolut" INTE att det är för mindre än oss! DEt är bra tycker jag jag premenuerar

Jag sa att den är för liten för mej.

också tycker jag det är för mycket Rosa m.m!!

Själv gillar jag inte bilder på kändisar med djur, särskilt inte Paris Hilton.
Men tror visserligen tidningen kan vara kul att läsa ibland, och det finns säkert några här som tycker om den.

ucsh gillade den"gamla" pets.. men nu är det pratbubblor och kändisgrej och framförallt den där katten Mizzy.. det är ju bara för mycket..

jag prenumererade förut, men sen när de bytte chefsredaktör eller var det heter, så blev den skitdålig:P
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

I just det där numret verkar det finnas en bra artikel iaf ;) Om Kaninhoppning! :D Läser dock inte Pets :)
Jag köper den ibland då det står något om kaniner, för jag ska se vad de har skrivit :P För de skriver ju helt fel ibland, tycker det är dåligt. Har prenumererat på den för ett par år sen.
Tycker tidningen är ganska barnslig med den där katten och så, dessutom består den mest av bilder på kändisar med djur, affischer, lekar, frågesport, reklam och pratbubblor ..
Tycker den verkar lite barnslig.. Jag gillar den inte själv iaf ;)
prenumererade förut på den "gamla" pets. Nu tycker jag den verkar ha blivit sämre. Saknar Skrynkel!!!

Har aldrig prenummerat på pets, håller mig till min häst ;D

Verkar som att alla tyckte att "gamla pets" var bättre… så är inte Anna och Skynkel kvar i tidningen? Om inte så ska jag hälsa henne när jag träffar henne nästa gång att ni tyckte så, då blir hon säkerligen superglad = )

Jag saknar också den lille gosepojken Skrynkel :D Prenumererade förut men inte nu längre.

Jag trodde att jag hade slutat preumera för min mamma har inte sagt att hon har betalt in men igår så låg det en tidning i brevlådan.. Men jag läser aldrig dem.

¨Har aldrig premunerat på pets.
#14 Ja du måste säga att jag saaaaaaaaaaaaknar skrynkel :)

Skrynkel var underbar :) Min favorithundras var sharpei då, & så skrve dom att det skulle handla mkt om shar peihundar om några månader. GUD VA GLAD JAG VA! ;D

#18 & 19
Hahaha.. lovar att hälsa Anna det, hon blir nog jätteglad över att höra det ;) Förhoppningsvis kommer hon säkert på nån utställning i vår och dömer.

Jag prenumerar och väntar på bra artiklar - gärna om rådisar och dobermann.
Gamla var mycket bättre, då skrev dom långa artiklar på ibland 2-3 uppslag (<33), med otroligt mycket och bra information. Nu är det max 2 sidor på en artikel, om det inte är Paris Hilton då, och skitdålig information. Gillar det inte alls längre, men har man inget bättre för sig, såå..

#13 håller med:D Jag tycker det känns som för 5åringar.. herregud… en rosa katt som heter Mizzy…

#5 vi lika gammla

vem var "skrynkel"????

Har inte läsdt dom nya Pets för dom ser sjukt barnsliga ut ._. Men den gamla var bra den inehöll bra atriklar ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Elino : Bara för att du gillar PETS och vi är lika gamla behöver inte jag gilla pets

Jag tkr den är barnslig, dock läste jag den när jag var 8-9år.
Tycker bättre om Djurens Rätt ;)
Brukade köpa pets för några år sen <3 Den var bättre då. Då handlade den om Skrynkel(en shar pei hund) och hans utveckling. Och så fanns det artiklar om marsvin ofta ^^ xD
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Tycker också PETS är barnslig.