Designed to make a Difference
Silvergläntans Designed to make a difference "Nuttan"
Detta är inte min kanin utan min kompis men jag har fött upp den så givetvis hjälper jag henne att sälja.
Född: 2007.04.14
E: Arlövsbackens Sture
U: Princess
Kön: Hona
Färg: g/s Japantecknad
Nu skriver jag om Nuttan med mina egna erfarenheter då jag haft rätt mycket med henne att göra;
Nuttan är en speciell kanin. Hon är ingen kanin utan mer som en vän, en kompis man kan lita på i alla tillfällen.
Har en kropp som påminner lite om en hares och hoppar helt underbart. Tror nog inte hon är i Såå bra kondition men visst är hon i tävlingskondition och är duktig som bara den.
Nuttan är till salu för ägarens allergi. Tyvärr kan hon inte följa med på tävlingarna längre eftersom hon blir då mycket sjuk.
Nuttan letar efter någon som hon kan bo hos livet ut eller ev. komma på foder hos tills vi hittar något bra hem där hon kan stanna. Om vi ev. inte hittar något annat så kommer jag hämta hem henne och ha henne till avelskanin, men jag tycker inte det är rätt mot henne.
Hon finns i Skåne men leverans brukar aldrig vara några problem.
Alla hennes saker medföljer inkl. bur om man så vill. Dock är den rätt stor. Om man bara vill ha henne kan jag ta med henne till Anderstorp, Småland den 20 Januari och även Skepparslöv 26 Januari.
Ja, det var inte tänkt att det kulle bli såhär men avd gör man inte för att kanienrna ska hamna i ett så bra hem som möjligt.
ganska dålig bild men den ända jag har hos mig här.
söt :)

Tillas syster <3

#2, :'( ja tyvärr..

Ska också tillägga att Nuttans halvsyster Topp Är klassad MSV/ MSV.

#3 Vill så gärna ta henne.. stackars bebis.
Vill haa <33 Men får inte.. Livet kan vara så orättvist!