Nova & Leia
Som ni kanske vet så har Leia varit på foder hemma hos Lill_jarven nån månad nu, men i söndags flyttade hon hem igen :)
Caspian gick hon ihop med jättebra på en gång, men det körde ihop sig med Nova, som bara ville attackera lite, haha. Jag var rädd för att det skulle ta jättelång tid innan dom skulle acceptera varandra, men jag och ida (sagaoalfred) bestämde oss för att låta dom träffa varandra igen ändå, på en mer neutral plats. Vi var båda beredda på att dom skulle börja bråka, men nejnej. Dom började pussas och kramas på en gång, lite smågnabb ibland å så, men absolut inget mycket alls :) Jag är jätteglad för att småtjejerna går så pass bra överrens redan! Dom ska inte få vara lösa tillsammans än, utan få träffas stundvis så här några gånger först. Förhoppningsvis fortsätter det att gå såhär bra :)
Ville bara skriva av mig lite!
Sagaoalfred kommer att lägga upp bilder här, då det var med hennes kamera vi fotade :)
#1#2 Naaw :)
Vad roligt att dom börjar vänja sig vid varann iaf :)
Jag kan inte ladda upp fler bilder nu, för det blir bara server error. testar igen sen, å annars imorgon :)

Såå söta :D Vad roligt att det funkade :)