Jag har gått en promenad med Sera och låtit Roxy springa lite på tomten. Sen har de varit i hagen hela dagen och såklar har jag kelat med dem =)
Jag har motionerat alla i snön, myst osv :)
Att det är mysit med snö! ;D

Han har vart mycket i hagen och jag fotade som tuusan x) gosat, matat m.m,
#5: Lägg upp några bilder ? ;D
Jag har Städat buren , Gosat med Honom & Motionerat honom :)

Haft en fotodag & haft Uzza i nya hagen :)
Har bara matat och myst lite med dem, har gjort så mycket annat idag.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Niike har fått skutta lös på gården, vilket han älskar:) Och så har jag gosat med honom, och gått igenom pälsen efter att han varit ute, för det hade fastnat massa smuts..
Alpha har också fått skuttat löst ute, jag låter ladugårdsdörren stå öppen och hon skuttar ut och in hela tiden. DET var riktigt spännande enligt henne! Hon är väldigt duktig för hon springer inte långt bort från ladugården =)
Sen fick Alpha och Fia springa omkring i ladugården medans jag städade hos dem. Satte även dit mellanväggen så de är i varsin bur nu, dels för att Fia är så jobbig och parar sig med Alpha väldigt ofta, och för att de ev. kan vara dräktiga och då vill jag inte ha dem tillsammans ifall de ska få ungar.
Utfodring sker senare:)
Har haft Frallan i hagen och fotat henne utan slutresultat. Hon ville inte bli fotad idag helt enkelt. Det har kommit massor med snö, typ 15 cm och till och med mer. Det är härligt när det är plumsig vit snö:) Frallan älskar det:)

#1: Låt kaninerna själva ploga istället :)
Har gått ut med Engla i sele. Städade lite i buren, ska fortsätta senare. Kaninerna fick busa i hagen och jag fotade dem. Har kommit ca 30-45 cm snö, massor! Meterhöga drivor där man har plogat. :)
Och matat, borstat & gett vatten.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Städat buren, nytt vatten, gett mat, gooosat <3

Och gosat massor såklart :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Har städat burar och rastat kaniner.
Samt varit och köpt ett jättestort terrarie!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Det vanliga (ge mat, byta vatten, kela med kaninerna osv..) och så har jag lärt känna Saga mer och mer idag :) Hon har blivit mer social och nyfiken, kollade på en där hon satt i buren och iakttog allt och alla :) Fast ännu har hon inte vågat sig ut ur buren, men det tror jag nog blir imorgon eller nåt, för hon vågade sig iaf ut halvvägs :D Fast det var när hon såg att jag hade en morot bredvid mig på godishinken :P
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Har gått ut i sele med Channie och Totte i snön. Sen har de fått skutta i hagen oxå. Har städat lite i ladan oxå. Efter jag gett de mat tog jag ut Cassie i hagen så hon fick springa länge. Har givetvis gosat massor med de oxå :)
Idag har jag vart ute med Molle i koppel, de andra var i hagarna. Sen fick Molle vara i hagen en stund.
Sedan på kvällen ahr de fått kvällsmat, och så har vi myst nu hur mycket som hälst! I går när jag mockade (hade köpt ny halm, som är typ skit bra! Luktar så **** gott!) la jag in extra mycket helm. Småttingarna drunknade nästan x). Sen iaf så låg jag i halmen och myste med de små :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
matat(^^) rastat i hagen och bytt i buren :)
Bara gett dom mat, har inte hunnit göra nått än, eftersom att jag är i skolan ^^

Har bara gett dom mat idag. Efter skolan ska jag städa ungarnas bur. Dom ska få komma ut & skutta i snön.

jag har bara gett dom mat, är i skolan nu.
#12 ja ,det har nog kommit lika mycket snö här som hemma hos dig när jag tänker efter. Inte bara 15 cm;P

Idag har kaninerna fått komma ut och skutta i boxarna,gett dom nytt vatten,mat^^