Förslag :D
Nu har kaninungarna börjat hoppat ut boet :) Men det är något som saknas änu, Namn:D Har inte sett könen på dem än, men vore kul med massa namn förslag,! Har så tre st favvo namn. Men vill ha MASSA mera :D
Lägger in bilder på dem, så att det kanske bli lättare :D Både pojk och flick namn behövs !

Den första tycker jag ska heta Bling-Bling
Den andra tycker jag ska heta Yatzy
#4 ja, Kanske däe :D häftiga namn ;)

Maya och Yaya

#6 Tackar :)
Annars hmm och det är en tjej och en kille kan dom heta Chickat(tjej) och Chiko (kille) det betyder tjej o kille på spnska ju :D
#7 Har tänkt på Maya lite :)
#8 coolt :D Blir en av dem kille så ska den heter Chiko ;) Fast Chickat var juh coolt däe oxå xD
Fortsätt att tipsa namn alla !

vad stora dom har blivit!<3 Kanske Mira & Maja?

Chika* menade jag :)
#10 ja visst har dom <3 :D ja det var fina namn :D Men om det blir två pojkar då ;) hehe^^

nej nu blir det fel igen Chicka :P
#11 #12 Haha ^^ x)

Tjej = Chica Kille = Chico

#15 just de ja, haha xD
#16 Haha ^xD
Ska du ha nåt namn-tema för kullen? Annars så har jag kanske lite namntips ^^:
Flicknamn: Kit Kat, Kit Cat, Lemon, Sasha, Strawberry, Liza, Titti, Apple, Fay, Freja, Sigrid, Minty, Cookie, Sofia, Cissy.
Pojknamn: Ferrari, Cody, Felix, Zorro, Zack, Jack, Cookie, Bärtil (med Ä ja :P), Bjarne, Månz.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Oj, Många fina namn :D
Jag är sämst på namn men kolla gärna i våra namnartiklar. Jättegulliga båda två! Man kan aldrig få nog av bilder på kaninungar :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#20 ja det kan jag juh :D
ne det är ju omöjligt ! <3, Kan lägga in en bild på när dom nyss börjat fått päls ;)