Saga sover!
Saga är inte direkt den gosigaste kaninen, även fast hon kan ligga å mysa rätt länge ibland å sådär..
Jag har varit hos lill_jarven & malinroth i en vecka och kom hem igårkväll & gick ut till Saga å Alfred då förståss å pussade på dom en massa. Saga var ovanligt gosig redan då, men tänkte inte så mkt mer på det..
Idag har jag varit ute med dom i hagen och Saga satt i mitt knä
en massa å skulle pussas å gosa, och det är inte likt henne..
Sen var hon alldeles blöt och snöig så jag tog in hon i typ 10 minuter
för att torka hon torr, fast hade dörren öppen så att hon inte skulle svettas ihjäl..
Hon har inte tyckt om att ligga på rygg alls, men jag testade bara att
he hon så och hon somnade.. Mitt hjärta smälte totalt! Hon var så otroligt lugn och avslappnad!
Tog ut hon bara minuten efteråt då just för att hon varit inne i typ fem minuter eller nått, men testade nu ikväll att göra samma sak,
och även då somnade hon..
Jag fick lov att väcka hon för att ta ut henne till och med..
Filmade lite också som ni kan få se om ni vill:
http://s183.photobucket.com/albums/x168/kyssregn/?action=view¤t=busansover.flv
Jag vet att hon ser väldigt väldigt väldigt tjock ut när hon ligger på det här viset, men hon är verkligen inte så stor irl. Haha.
Hon har ju en liten hakpåse, men ja, när hon ligger på rygg såhär så
ser hon väääldigt stor ut.. Men hon väger bara 1.6 kg och så..
Åh, vad jag älskar denna förändring hos henne å jag hoppas att det håller i sig!

naaw, älskade busan <3
#3 du får komma hit å se förändringen nån gång snart ;D <3 hon är som en helt annan kanin!

Va kul! =) Jag var bort rest en vecka å då var min kanin hos min syster. Sedan när hon kom hem igen har hon blivit jätte kelig och vill helst kramas å kosa hela tiden! =) Dom måste ha saknat oss! =)

#4 japps :D .. om du kommer hit och släpper ihop nova & leia med mig ;)
#5 Ja, det är riktigt roligt :D
Jaa, antagligen gör dom det, dom små liven! :)
#6 Ja, jag kan komma på onsdag ifall du kan då! Men då lämnar jag nog busan hemma.. :)
Sen kan jag komma nån dag med Alfred så kan vi släppa ihop han å Nova då också igen :D

#8 jag tror att jag kan då :) .. och annars kan jag komma med nova till dig, då gör jag två flugor på smällen lixom (:

Sötan!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
gud så sött <3

Naw,så S.Ö.T!<3

Men gud så söt<3<3^^
Men nååååh :D
#9 Fast Nova kommer ju att frysa ifall vi är här.. om vi inte är på altanen å det är plusgrader.. vi märker :D <3
Tack alla som tycker att hon är söt ;D

Så gulligt! Hon är ju bara för charmig :)

Sötiiiizz :)
Naaaw :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Så sött:)

Åååooouuww :D
Vad sött!
BTW, nästan varje morgon som jag tar in Oboy, så håller han på att somna… :') Det är hur sött som helst! Han liksom rycker till då och då, och höjer huvudet - han gör allt för att inte somna… Haha, det kanske låter lite konstigt, men hur gulligt som helst.. <33
Vilket charmtroll! Hon har väl mognat lite ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Nå hon ser ju helt död ut (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Gullig :)

sööt :)
Samma sak med nisse, han har också förendrats..
#22 Jo, jag tror det jag med :) Hon var ju riktigt jobbig i tonåren, sen efter några månader blev hon ju mkt mkt bättre men nu är hon ju helt underbar.. Lika gosig även idag ;D
Jag tror att jag har visat videon förut, men annars om ni har tråkigt eller så kan ni gärna titta på den ifall ni vill:
http://s183.photobucket.com/albums/x168/kyssregn/?action=view¤t=Finastejagvet.flv

haha! så sött! :')
Naaw, vilken sötis :)
Aw, vad gullig hon är :')
Aw så söt hon är! Vad kul att hon har förändrats - till det bättre! Supergosigt! <3
Söt!
Min ena kanin Plexus älskar också att sova på rygg. :)