Dåligt!!
Igår fick jag hem mitt Hinder från Libraartic och jag beställde det den 7/12. Men tydligen har hindret redan kommit i december utan att jag har fått veta det. Vi kan se om vi har missat några samtal och jag har inte fått något på mejl. Och nu när jag sitter här med räkningen på 954kr så står det att förfallo datumen var den 28/12 och dröjs målsräntan är 24% och det är 228kr. Libra artic tycker säkert att jag ska betala detta men jag har inte fått reda på att mitt hinder har kommit och under jullovet så har jag skickat en massa mejl och undrat vart mitt hinder har tagigt vägen oc ingen har svarat..
Vad tycker ni att jag ska göra??
Ring dem och säg som det är. Sparas dina skickade mail har du ju bevis på att du verkligen har efterfrågat dem. Man måste stå på sig även när de är kinkiga (vilket de oftast är när det gäller sånt här).
Är det posten som inte har skickat ut en avi till dig om att ditt paket hade kommit?
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

#1: Jag har mejlen sparade.. Hindret skickades med Bussgods och de skulle ringa när hindret kom till Malmö och om de inte ringde skulle de skickas ett brev hit. Men inget av det gjorde de för än nu..