Snöns drottning Opal :D
Nu har jag fotat Opal, som tror att hon är världens härskare typ ;)
Ge kritik, men som ni vet, så försämras kvalitèn väldigt mycket på iFokus :( Vilken gillar du mest?
Kommentera inte försän jag säger till
(Opal som nyss kommit fram till skogen! :D)

Nu ska hon kolla på annat (L)

skutt iväg :D
~*~Nu får ni kommentera! :D~*~

NAAW SÅÅ SÖÖÖT!!<333

#12 Tack :D

putt

Opal e så j*vla söt <3

#15 Aww tack så mkt, eller det ska ju hon säga! Men tack ändå, det betyder mkt :)

Hon är så himlans söt :D

#17 Tacktack, hälsningar Opal <33

Vilken tkr ni var bäst då?

hihi #8 var min favvo :P

Vad söööt :)

#21 Tacktack :D

kan ingen typ ge kritik eller kanske säga vilken dom tycker är bäst :(
Fast tacktack till er som har gjort det :D

#23 PUTT

Åhh, Opal är nog en av de finaste kaninerna jag sett! Såå söt, verkligen.

Alla var lika fina för hon är ju lika söööt som på alla bilderhihi hon e jätte sööööööööööt:)
:)

#25 Åhh tack :D
#26 haha okej tack ! :D
Vad söt hon är! :) Synd att de flesta bilderna var fotade uppifrån, det hade varit finare om du fotade i samma höjd som Opal, som i #3.

Ja, det gick inte när det var snö, då hade jag fått lägga mig ner, och det kände jag inte för :P Tack så mkt :D

puttaputta :)

hallå?

asså varför vill ingen kommentera längre? :(

Opal är jättesöt! Lika vit och fluffig som snön själv! passar som Drottning av snö^^ :D Håller med om att du hade kunnat gått ner i samma höjd som opal., sätt på dej täckbrallor! ;)
och sen tycker jag att du skulle testa ta lite fler ifrån sidan så man ser hennes öga även om hon är jättesöt frammifrån oxo ska jag påpeka!, sååå gullig :D

superslt =)
tkr som alla andra att du kunde gått ner i samma nivå, om du inte vill lägga dig ner så är det bara huka dig eller böja dig ner & hålla kameran långt nmer.

#35 haha jo jag satt på huk och knä hela tiden, men min kamera drar så mkt batteri så jag måste stänga av diplayen och då måste man kolla genom ögonhålet, och det är skitsvårt om man inte ser, för man vet inte alls om man träffar eller inte ;)

Men gud så söt<3 :D
Söt söta bilder :D Du vet att man man redigera ett inlägg inom en timme? :)

#37 Tack :D

#38 vadå?
Tyvärr är jag ingen fotoexpert, men jag tycker bilderna var fina och Opal är så söt <3 :)

Söta bilder! Man ser henne nästan inte i snön:P

#38 Jag tänkte att du glömde bilden och sen gjorde ett nytt inlägg. Tänkte att de kanske va lite srygt för dig xP

#44 Tack iallafall, jag visste inte att man kunde det ^^
Tack så mkt <33

puttaputta

#43 vars är hon på bilden? Jag ser henne inte?:P

#48 hahah,jaha var hon därxD Gud vad blind jag ärxP
#45 Hehe, varsegod :D
Vilken underbaring! ;D
#49 Haha ^^ Jag såg henne inte heller först ;D

#51 Aww tack <33 :D
Fina bilder jag tyckte om dom när hon stog på 2 ben
hon ser nästan ut som min kanin framifrån fast alla säger att min kanin ser ut som ett marsvin
Fast det gör inte din :)

#53 o #54 Haha jo jag har hört knstiga blandningar av henne, vissa tror att hon är en katt, bara för att hennes öron är så extremt korta inte ens lita långa som min tumme ;) och vissa tycker att hon är marsvin/hund, vissa tror att hon är agora :P
Min kanin har också ganska lång päls

du skulle kunna vinna månadens kanin om du lägde in den
där bilden med opal när hon står på bakbenen

#57 Jag har jättemåna sånna bilder :P

Det var utan tvekan den sötaste kanin jag sett!!! Vilket litet charmtroll 

#59 Haha ja tack så mycket :) Intresserad av en kaninunge från henne? :) Ska ha 2 kullar på henne :)

Det hade jag utan tvekan velat ha. Är sugen på att skaffa en hona som sällskap till Quasimodo (och mig
). Tyvärr bor jag i norra delen av landet så det blir lite svårt med frakten…
. Men hon var supersöt!!!