OT: Konserter & övernattning
Någon som ska på dessa konserter i Sthlm: Girugamesh (januari), An Cafe (Mars) och/eller Kamelot (Maj) ??? Kanske någon ifrån Bollnäs eller i närheten? Skulle vilja gå på dem. Men jag hittar ingen att gå med ;/ tråkigt att gå själv å! Och är det någon som vet billiga hotell/vandrarhem eller något boende i Sthlm som man kan övernatta 1 natt ev. 2 nätter? Gärna nära fryshuset som möjligt!
Ska inte gå på dem :/. Hoppas du hittar nån att gå med! :)
(Håller mig till TH ;))
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
TH ? =)

Tokio hotel ;)

Usch, vad tråkigt att du måste gå själv! Det är så sjukt kul att gå på konsert =) Tyvärr har jag inte ens hört någon av de banden.. :P
#2; Tokio Hotel, 3 April i Hovet :) (Sthlm) <3 (Älska)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Tokio Hotel är väll inte änns japanskt? :D

#6 Haha, nej de är tyskar xD
#6; x'D
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
*asg*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#4 Jo det är skoj att gå på konserter =) Men verkligen inte att gå själv (inte för att jag har provat på det ännu, men man kan ju tänka sig). :/

Haha, min kompis är galen i An cafe. Men hon bor i stockholm x/
#11: Fryshuset är ju stockholm!
Eller finns det fler? :S
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
okey. ajja. jag föredrar japanskt bara jag :D inget annat funkar. undantag för några ibland. ex kamelot då som inte är j-musik och lite annat hehe :D J.musik är bäst :D

#12 Aha xD Trodde man skulle bo i bollnäs eller nåt. läste typ fel xD Men jag vet inte om hon ska gå, men hon är galen i dem xD

Min kompis ska gå på akmelot
Jag ska inte dit.

ska tyvärr inte dit.

Jag ska också se TH <3 Vad har ni för platser som ska dit? Jag har ståplats, Toms sida x'D