Din drömkanin.
Hur ser din drömkanin ut?
Min drömkanin är långhårig, vit med en ljusljusbrun nos och blåa ögon <3333

Min dröm kanin är en svart dvärgvädur som ska vara jätte bra på att hoppa!<333 Den ska ha bruna ögon<333
#1 aww <3

Har ju redan en drömnin ;)
Men iaf:'
En Teddy av nått slag<3 med blåa ögon<3Wiener<3

Min drömkanin är Melvin och ingen annan ;)

Jag vet inte, önskar mig ingen mer kanin än de jag har just nu.
Min är en vit blåögd teddydvärgvädur Mums :D<3
Har dom redan :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Min är en teddyvädur, havanna eller någon annan fin färg, typ "orange". Gärna lite bläs men helst inte mörka markeringar i ansiktet.
(GUD va petig jag är ^^)
Jag har också mina älsklingar här hemma, men det fattas forfarande en blåögd lurvboll till ^^
Min dröm kanin är Myran <3 (Twinnies kanin)
Skulle gärna vilja ha en kanin från hennes kull, om pappa ville.
#9 du säger ju bara hur din drömkanin ser ut ^^ ;)

Det skulle vara en svart hermelin hane<3 med bruna ögon^^
#11 hon är underbart söt <3

& som Ballerina (AlexandraK tror jag att hennes matte heter här) eller Plimpy (KvirrZ). Mycket päls & mys ska det vara :)

#16 sötisar <3

teddydvv som typ är vit med skiftande till grått på tassarna och nosen :) bruna ögon :D

En Teddy av nått slag med blåa ögon! Winer tecknad eller Isabell eller havanna ;)

Min drömkanin har jag redan funnit :)
Jag har redan mina drömkaniner. :)
:)
#14: aa, helt underbar <3 Vill bara ha henne här just nu. Hon värkar så kelig och goooosig <3 Filippa hatar att kela xD
Jag får hem min drömkanin på fredag! :D <3 (A)
Madagaskarfärgad dvv, hona, jättefin <'3 Ser nästan exakt likadan ut som min förra nin, fast det var en pojke det *inget fel på det men ville ha en hona nu* :) Först hade jag tänkt mig en viltgrå eller en blå hona, men jag föll för den lilla tjejen som jag alltså har paxat :D
Och så har jag mina 2 andra drömkaniner här hemma redan, en helsvart tjej och en madagaskarfärgad tjej (systrar), blandraser.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#24 Grattis eller vad man nu säger x')

Jag har aldrig tänkt på det, så jag vet faktist inte..? ;)
#26 haha ^^
Det vet jag inte.. Mina tre favorita raser är rex, belgisk jätte och belgisk hare :) Och nu har jag fått en rex så jag är väldigt nöjd jag:D

#17 Tack så mycket
#28 & #30 Varsegoda :')
Vill ha en blå hollis :) <3

jag skulle vilja ha en teddydvv wiener med samma färg som saga på pysslegårdens
Men jag har redan mina riktiga drömar! :D Mina finafinafina moln :D
Min drömkanin är en teddydvv hona efter Plimpy och Mio :)<333 Färg och teckning spelar egentligen ingen större roll, men gärna ljus wienertecknad, blåögd:)<3

har redan några ricktiga drömmisar, men min absoluta dröm är en teddydvärgvädur från Trasdockaa
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Min drömkanin var ne liten grå hermelin som var jättebra på att hoppa och jättefin i utstållningar! :) Den skulle älska att pussas och bli jätteglad när jag kom till buren :)
Mina drömmar sitter nere i min trädgård <3
Skulle inte kunna välja någon anan kanin än Frallan;P Men det finns såklart lite man vill ändra på;)

En franskvädur& en holländare har haft dt förut :)

en teddy dvv, havana wieiner. elr holländar teckning. :)

som #35 <33 :)
#35 och #41 Ni är så söta ni två damerna :) Jag hoppas ni kommer förbi nu närmsta dagarna när jag är hemma, annars blir jag lite besviken hurrni ;) Får se hur allt fortsätter med uppfödningen sen efter studenten, kommer helt klart att kämpa på så gott som det går, men får se hur det blir att föda upp kaniner om jag hamnar i en liten etta i en studentlägenhet… ny upplevelse blir det definitivt iaf ;D
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
Min drömkanin är en teddy dvv, helst en åt det gråa/blåa hållet eller ännu mörkare, eller ett ljust skuttande moln, haha ;)
Wienertecknat är jättefint tycker jag :D
Som ni säger har Trasdockaa jättefina teddysar *hundögon*
Nästan så man vill komma och sno de allihop..
ÄLSKAR teddy dvv :D !!
Min dröm kanske går i uppfyllelse om mina föräldrar går med på det (A)
http://elinalgotsson.blogg.se
#43 Bör jag ens säga att jag har en zobelbrun (svart skulle du nog säga) wienertecknad hona nu? ^^, Vit nos, vit svansspets och ett vitt hjärta under höger framtass. Dessutom är hon oddeye och har blått i nederkanten på halva hennes ena öga ;)

Min absoluta drömkanin finns här till vänster ;) Vackra Lyktan's Gilda här kallad "Sessa". Saga är oxå vacker som en dröm!
En vit blåögd belgisk jätte vore höjden av lycka! ^^
min drömm kanin är en myran-rutan-engla-jappo-pimlpy-phoenix Blandning :D
Min dröm kanin förutom de kaniner jag har nu skulle vara en havanna holländartecknad teddylöwen, snäll och gosig och gilla att hoppa och kunnas ha lös. ^^
Jag är så nöjd med de jag har & skulle inte vilja ha en till kanin just nu, men någon gång vill jag ha en teddydvv :)
En BJ eller en hare skulle vara grymt att ha också, då det är otroligt vackra båda två.
Men men, nu är jag så glad att jag har de jag har & skulle inte
byta bort dem mot allt guld i världen.
#44 Ååh det där skulle du bara inte ha sagt *böla* H*n är jättefin, har kollat på den flera gånger på hemsidan..
http://elinalgotsson.blogg.se
#50 Det är en liten dam och såg att du kollat in henne på bdb me ^^, <3

Min är en albino och av rasen belgisk jätte. 
#53 beklagar :( , supergölli ^^ <3
Jag har min dröm kanin :D Zlatan tha MAN!!! yeah men har alltid drömt om en stor kanin
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower