Buren :)
Har inte lagt in några bilder på min bur ännu trots några PM & gästboksinlägg. Men nu är det dags :)
Till att börja med kan jag säga att bilderna är ganska gamla & det är därför det är så lite hö och så i buren, för då var det inte kallt ute. Och sen är buren inte målad ännu, det kommer till sommaren.
Måtten är 150*70*70 & kaninerna trivs jättebra, helt okej storlek fast jag hade gärna velat ha ännu större.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Vad fin den är!
Underbara bilder <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
urfint! :)
- Mvh Emma

Snygg!

#3: Tycker inte att bilderna är så bra. Skakade på handen för att jag frös, och så var det mörkt ute. I och för sig var det ljust i förrådet men ändå :)
#4 & #5: Tack!
www.frihetenskaniner.se
#6; Dom var visst fina! :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Snyggt :)

tjusigt (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

#7: Mja ;)
#8 & #9: Tack :)
Tilläggas bör att den är snyggare i verkligheten. Den ser ju lite konstig ut på bilderna ^^
www.frihetenskaniner.se
snyggve ;)
Jättefint! Så söt Essy var :)<3 Har du någon bild fotad längre ifrån? Vore kul att se.

#12: Den står i ett förråd så det går inte att ta bilder längre ifrån. Men ska flytta ut den till sommaren & kan fota massor då :)
www.frihetenskaniner.se

Jättefin bur…ninisarna ser ut att trivas iaf…
#13 Okej, gör det:) Hur går det med städningen då, är det inte bökigt eftersom det blir ganska högt? Eller har du något smart sätt?;)

#14: Dom trivs jättebra :)
#15: Benen är bara 40 cm höga. Kan inte ta loss plankan, ska fixa det till sommaren. Jag tar en kattspade & skyfflar över i skottkärra. Funkar bra :)
www.frihetenskaniner.se
#16 Okej .. :)
Superfint! Så skulle jag vilja bo om jag var kanin. :)

Fint :)

fin!^^

Fin!!! stor och bra!

Jättefint!

super! :)
Jättefint! :)
Jätte fin bur bra byggt! Själv har jag mina i en stor bur som typ box delad med kompostgaller (är inte samns mina kaniner) dom har leksaker hus å massor med halm och fri tillgång på hö.
Jättefin :)

OJ Ohj vilken stor & härlig bur.

Fin! :)

Tack!
www.frihetenskaniner.se
Vilken fin!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Jätte snygg bur!

Tack :)
www.frihetenskaniner.se

Har du ingen bild på hela buren ? ;) har alltid velat se det ;-)

#33: Den står ju i ett förråd & ryms inte på en bild, går inte att backa heller för då backar jag in i väggen. Får fota i sommar när den står ute :)
www.frihetenskaniner.se