Bestämda matider?
Har ni bestämda matider? Iaf vilka tider?

Hampus får frukost ca. 07.30 och middag/kvällsmat ca. 21.00, detta är på veckorna.

Kaninerna får frukost ungefär vid kl. 7.30 och kvällsmat mellan 17.00- 17.30

Kaninerna får morgon käket vid halv 7 -7. Kvällsfodret får dom mellan 6-9 nån gång därimellan ;) PÅ helgerna blir de dock lite senare på morgonen .. ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Kaninerna får mat ca kl 17-18 på vardagarna. På helgerna är det vid ca 10-11 och 17-18 :)

På morgonen får Buffen sin frukost mellan kl. 6-7, lika på helgerna… för han väcker mig högjutt vid den tiden iaf ; )
Middag blir det mellan kl. 19-22.

Frukost runt 7-8 och grönsaker vid alltifrån 18-22.
På mornarna (vardagar) får de frukost vid ungeför 7. Sedan brukar de få lunch runt 4-5 och kvällsmat runt 7-9.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
njaa, inte direkta klockslag meen dom får mat innan jag går till skolan (ca 07.30) eller på helger runt 9.
Sen får dom på kvällen runt 22 varje kväll.
Theo får hö & nån grönsak/frukt eller nått på morgonen vid 11 typ.
Sedan pellets allt mellan 23-03 beroende på när jag lägger mig.
Saga & Alfred får lite pellets och grönsaker vid 11 tiden också, och sedan pellets vid 21 ungefär :)

På vardagarna får alla kaniner mat klockan 07.30. På helgerna blir det lite olika. Men blir oftas kring tio nån gång^^ Dom brukar får lunch klockan två-halv tre^^ Och kvälls mat vi åtta.

nej jag har inte bestämda mattider.)

Jo, mina får hö och pellets vid sju, och sedan någon gång under dagen får de grönsaker osv.
På helgerna är det dock inga berstämda mattider, elak som jag är ^^

nope. :P
På morgonen mellan 7.00 - 7.30, på kvällarna mellan 19.00 - 21.30 :)
njaj det är väll dåligt med det…. men vardagsmårnarna får dom samma tid mellen 7.30-8.00 =)

18:30 - 19:30 får mina:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jag ger mina dvärgvädurar mat ändast 1 gång på dag då de får 1dl var nu vintertid.
Har inte bestämda mattider.
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Biomon & Pikáchu får sin mat vid 3-tiden när jag kommer hem efter skolan. Saga får pellets då det håller på att ta slut så att hon alltid har pellets i skålen (hon är bara 3 mån gammal ännu) och samma sak med hö. Morot får hon på eftermiddagen/kvällen.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Ballerina får nytt vatten och hö på morgonen, sen så får hon kraftfodret på kvällen :)