Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 948 ggr
KajsaM
0

Bestämda matider?

Har ni bestämda matider? Iaf vilka tider?

KajsaM
0

Hampus får frukost ca. 07.30 och middag/kvällsmat ca. 21.00, detta är på veckorna.

skanorskaniner
0

Kaninerna får frukost ungefär vid kl. 7.30 och kvällsmat mellan 17.00- 17.30

Fiona
0

Kaninerna får morgon käket vid halv 7 -7. Kvällsfodret får dom mellan 6-9 nån gång därimellan ;) PÅ helgerna blir de dock lite senare på morgonen .. ;P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[Niike]
0

Kaninerna får mat ca kl 17-18 på vardagarna. På helgerna är det vid ca 10-11 och 17-18 :)

Nicolina
0

På morgonen får Buffen sin frukost mellan kl. 6-7, lika på helgerna… för han väcker mig högjutt vid den tiden iaf ; )

Middag blir det mellan kl. 19-22.

Lagerquist
0

Frukost runt 7-8 och grönsaker vid alltifrån 18-22.

Clariiz
0

På mornarna (vardagar) får de frukost vid ungeför 7. Sedan brukar de få lunch runt 4-5 och kvällsmat runt 7-9.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Sosso
0

njaa, inte direkta klockslag meen dom får mat innan jag går till skolan (ca 07.30) eller på helger runt 9.

Sen får dom på kvällen runt 22 varje kväll.

SagaoAlfred
0

Theo får hö & nån grönsak/frukt eller nått på morgonen vid 11 typ.
Sedan pellets allt mellan 23-03 beroende på när jag lägger mig.

Saga & Alfred får lite pellets och grönsaker vid 11 tiden också, och sedan pellets vid 21 ungefär :)

Ellen95
0

På vardagarna får alla kaniner mat klockan 07.30.  På helgerna blir det lite olika. Men blir oftas kring tio nån gång^^ Dom brukar får lunch klockan två-halv tre^^ Och kvälls mat vi åtta.

mulle_
0

nej jag har inte bestämda mattider.)

CoNo
0

Jo, mina får hö och pellets vid sju, och sedan någon gång under dagen får de grönsaker osv.
På helgerna är det dock inga berstämda mattider, elak som jag är ^^

Mimmiih
0

nope. :P

Lizzan
0

På morgonen mellan 7.00 - 7.30, på kvällarna mellan 19.00 - 21.30 :)

pandabjorn
0

njaj det är väll dåligt med det…. men vardagsmårnarna får dom samma tid mellen 7.30-8.00 =)

annaforsgren
0

18:30 - 19:30 får mina:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Ceciliajacobson
0

Jag ger mina dvärgvädurar mat ändast 1 gång på dag då de får 1dl var nu vintertid.

Katter3
0

Har inte bestämda mattider.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Kristall
0

Biomon & Pikáchu får sin mat vid 3-tiden när jag kommer hem efter skolan. Saga får pellets då det håller på att ta slut så att hon alltid har pellets i skålen (hon är bara 3 mån gammal ännu) och samma sak med hö. Morot får hon på eftermiddagen/kvällen.

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Quellii]
0

Ballerina får nytt vatten och hö på morgonen, sen så får hon kraftfodret på kvällen :)