Goda Nyheter!
Melvin ska stanna här hos mig, jag har inte hjärta att skilja mig från honom! <3 Mamma och pappa har nämligen gått med på att han ska få bo inne på vintrarna, så nu är jag riktigt glad! :D Så till min lilla fråga: När är det tidigaste han får komma in efter vintern? Alltså han bor ju ute nu så jag skulle vilja ta in honom så fort det blir lagom temperatur! Och juste, måste tillägga att på sommrarna så ska Melvin bo ute!
Så nu är alla problem nästan lösta! Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra med Sofi. Har ingen vidare lust att sälja henne eftersom hon betyder väldigt mycket för mig och så! Men jag tror inte att jag vill att både Melvin och Sofi ska bo inne så jag funderar på att göra så att Melvin bor inne och Sofi ute, skulle det funka tror ni?

putt :)

putt..
Din första fråga kan jag tyvärr inte svara på.
Ja, det skulle nog funka att ha Sofi ute och Melvin inne. Men kan du inte kastrera Melvin och ha dem tillsammans inne annars? :)

Roligt! :) Men du kanske ska vänta tills det är några plusgrader, så kanske du kan ha förnster öppna i ditt rum så att det inte kommer som en chock :) Jag är INTE säker.

#3 Alltså det skulle vara ganska smart och smidigt, men jag tror inte att Sofi skulle passa tillsammans med nån annan kanin eftersom hon är ganska sur av sig eller vad man ska säga, t.ex. när hon fick nosa lite försiktigt på Hilda så bet hon henne! Men man vet ju aldrig, hon kanske lugnar ner sig och blir som en ny kanin. Men kastrera kostar ju en del…

#4 Okej! Tack för ditt svar :)

Han har ju bott ute länge, så det skadar nog inte att vara på den säkra sidan & vänta tills i vår :)
Det funkar att ha en kanin inne och en ute. Själv vill jag ha en kanin inne och 2 ute. ^^
Vet inte riktigt när du kan ta in honom men jag hade nog väntat tills snöns smält och det är vår och så.. för säkerhets skulle alltså.. Men å andra sidan ska du ju ha honom ute på sommaren så du kan väl ha honom ute tills nästa höst/vinter?

Har jag missat ngt? :o Vad hände men din andra dvv? :o

#8 Jepp, det är ju egentligen tänkt att han ska bo ute ända tills det börjar bli kallt i höst, och först då ska jag ta in honom. Men jag är så himla sugen på att ta in honom så fort det blir lagom varmt! (A)
#9 Jag hade tyvärr inte tid och gav bort henne till en pojke i min pappas klass :/
förresten så glömde jag säga, vad kul att du ska behålla Melvin! :D
#5 Det är ju det som är problemet, ifall de inte skulle passa. Ja, kastrering kostar ju en slant .. :/
Det får inte skilja mer än 10 grader har jag för mig. Annars kanske du kan ta in honom efter sommaren? :)

#13 Okej! Tack då vet jag.
Ska försöka hålla mig tills efter sommaren (A) xD