Olipa Kerran Tasha <3
-Visste inte i vilken kategori jag skulle lägga den..-
Vi hämtade hem Olipa Kerran Tasha, Saga, igår kväll! :D Är överlycklig! :) I djuraffären klippte de hennes klor, undersökte henne lite och hämtade hennes papper och så åkte vi hem med henne :D Hon var väldigt nyfiken när vi till slut var hemma och hon fick undersöka sin nya bur :) Efter bara några minuter skuttade hon runt som i sitt gamla hem, käkade hö och pellets, drack vatten och somnade till sist på taket till sitt trähus :) Lät henne vara ifred igår, idag böt jag vatten och fyllde på med pellets och hon satt hela tiden och tittade nyfiket på :)
Hon är helt famntam, pigg och frisk och jag är verkligen glad att vi köpte henne :D Har ett par frågor till er ;)
När kan jag ta ut henne, idag eller? Hon är inte rädd eller nåt, men lite försiktig ännu (hon har ju trots allt bara varit här i mindre än ett dygn). Har några katter som brukar sova i mitt rum, när kan jag presentera dem för henne? Om några dagar?
Tacksam för svar :)
Ville mest bara skriva av mig lite, är så himla glad! :D
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Åh så roligt! Och gud vad söt! :)
Jag tycker du kan vänta någon/några dagar med att ta ut henne. Eller hur menar du? :P. Ut utomhus eller ut utanför buren?
Om någon dag kan du låta en kisse gå in och se hur de reagerar (kaninen å katten altså)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Vad fin kanin! :D Verkligen! :)
#3; I så fal kan du nog låta buren vara uppe nästan hela tiden :) Så hoppar hon ut när hon vågar :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Åh så söt :D
#8: :) Så länge man håller koll på henne vill säga :P. (vilket du nog gör^^ :))
Lycka till med henne! Skit söt! *kär*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#10; haha^^ :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Oj så söt kanin! :D Vad kul att hon är tam och frisk o så :)