Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 294 ggr
KajsaM
0

OT - Fredag 11 Jan

Äntligen Fredag efter första veckan i skolan - Sköönt!

Vad ska ni hitta på i helgen?

Pinacoladas
0

Jag ska bara vara med Opalaren och hoppa runt :D Och sen ska jag köpa mer kompostgaller så deras Hage blir jättestor :) Och en ny toa :P

MarHai
0

Städa burar, börja bygga ett terrarium, rasta kaniner.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Katter3
0

Idag ska jag väl inte göra så mycket, är hemma från skolan. Ska väl busa med kaninerna som vanligt. :) Kanske åka upp till islandshästarna sedan och hälsa på.

I helgen vet jag inte vad jag ska göra.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Naaathaaa
0

Min pappa fyller år så vi ska ha fest.

Ska väl vara med kaninerna och de kommer någon som ska köpa kaniin också.

KajsaM
0

Fre - Slutade 11. Ikväll film med flickorna

Lör - Hockeymatch och hundar

Sön - Ev. Kåbban och slalom

Sotis
0

Fre: Slutade skolan 10 i 1:D Ska rida, gosa med kaninerna :)

Lör: Bär det av till kusinerna ( Ska lämman två kaninungar där)

Sön: Kommer hem  igen :)

svartelbas
0

jag är vuxen och går inte i skolan, men jag svarar ändå. ;)  ikväll ska jag kanske träffa min kusin, imorgon ska jag jobba och söndag blir det fika och bio med en kompis. och så kaninpyssel mellan alla aktiviteter såklart! och så borde jag städa….  :/ (inte till kaninerna då utan till mig själv…)

Ellen95
0

Fredag:  ska köra,rida,gosa med kaninerna.

Lördag:  Ska fara till kusinerna(tar med två ungar ev sammy & malte)

Söndag: Ska fara hem från kusinerna.

Tejo
0

Jag är också vuxen, men svarar ändå!

Idag (fredag) har jag varit till Coop för att köpa den stora (55 liters) påsen med toa-lätt, men de var slut så blev bara mat till gubben och mig. Plus ny sele till rextjejen.

Ska träffa syrran på stan vid 16.00 och ikväll ska jag och gubben hem till henne och hennes pojkvän på middag och film.

Inga planer för morgondagen. Slappardag med min kära man?

Eventuellt käka på Chinagarden med svärföäldrarna på söndag.

sputtnick_plexus
0

Fredag: Jag kom nästan just hem från skolan, har ätit glass och suttit vid datorn, ska sitta en stund till, sen så ska jag gå och hoppa med Plexus, och dom ska få skutta i snön. Ska kanske till stallet ikväll.

Lördag: Ska till stan på nått. Sen ska jag vara med ninerna. <333

Söndag: Ska till stallet. & så ska jag vara med ninerna. :)

KajsaM
0

Självklart får ni vuxna okå svara! :)

skanorskaniner
0

Fredag: På fest hos en kompis på kvällen.

Lördag: Va med kaninerna och hoppa med dem.. Även köpa saker till hinder.

Söndag: Va med kaninerna

soten
0

Fredag: vara hemma, vara med Soten och springa med han i selen

Lördag: Thai resturang, kompis, sen vet jag inte, vara med Soten kanske.

Söndag: Ingen aning

SmulanSunny
0

Idag ska jag äta på hard rock cafe :D

btw, är inte det här OT?

denisesalomonsson
0

kom ihåg Ot ;)

BunnyBoy
0

Jaa, äntligen Skrattande Under helgen ska vi köpa ny bur till kaninen, en vit!

Sedan ska jag nog bara slappa, har varit en jobbig och tröttsam vecka. Räcka ut tungan

KajsaM
0

Jo det här är ot, men vi brukar inte skriva ot före, men visst kan jag göra det :)

Jojsan
0

Fredag: slutade 5 över 1 så var hemma hyfsat tidigt. Ska nog bara slappa ikväll.. möjligtvis börja på en läxa..

Lördag: Vara med kaninerna och.. jag vet inte … x)

Söndag: samma som lördag  ;)

flisan93
0

Fredag: ciss och Ync. ska nog hit och sova över:) Hoppa med kaninerna och så:) och bara chilla såklart;D

Lördag: Ska på nyårsrevyn med Farmor, Farfar och kusinerna med familj:)

Söndag: Ta det lungt, "längta" till morgondagen, så som man alltid gör;P

twinnie
0

#2 Vad ska du ha i terrariumet? :)

Jag ska städa mitt rum, städa burar, köpa nytt halm, nytt spån och ny pellets. Sen ska jag slappa kanske vara med nån kompis om jag orkrar xD

BlackTear
0

Fredag: Tänkte försöka hinna träna Chevy & Flame litegrann.

Lördag: Ingen aning, ev. ska jag till ngn läkare och ev. försöka boka tid hos en psykolog.

Söndag: Vet inte riktigt.. sova lite.. träna de andra kaninerna.

MarHai
0

Jag har tingat två gerbilungar som jag ska ha där :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

CoNo
0

Idag, fredag, slutade jag tjugo i fyra ^^ Låg dock och sov sista lektionen, på en timme så jag slutade väl eg. halv tre (AA)
Nu ska jag snart ut till Conny Ponny och mocka ^^ Men först ska Baron få komma ut lite :D Sedan blire ridning på ridskolan <3 :] Ikväll ska jag kolla på min kompis när hon är i TV xP

Imorgon, lördag, tror jag vi ska åka till skåne :/ Min morfar fyller år så ^^ Kommer hem söndag eftermiddag.. Så på söndag är jag i skåne och sedan är det Conny, och kaninerna :D

Clariiz
0

Nu har jag precis kommit hem :) (JOBBIGT)

Fredag: Bara ta det lungt :) Vila upp mig efter en jobbig vecka åså..
Lördag: Ha storstädning i kaninhuset, fota bilder :) (om vädret tillåter^^)
Söndag: Vara med någon kompis, och ta det lungt :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

johanna_loveAnimals93
0

Fredag: Har kommit hem från skolan, släppt ut ninerna, ätit lite och sen ska jag till basketträningen.

Lördag: Vet inte, typ städa hos ninerna och vara med dem, och så ska jag skriva bokrapport. Vara med kompis kanske?

Söndag: Typ samma som lördag om jag inte får vara med på matchen.

Moonstrike
0

vet inte.. slappa och rasta Rufsan :P

Feliciaa
0

ingen aning, va me mulle och bosätta mej framför datan antar jag x)

Theresze
0

Fredag: Titta på  lets dance:)

Lördag:  Ska åka  och titta på när mijn syster tävlar.

Söndag: Sova sen vet jag inte

[Quellii]
0

Vad ska jag hitta på? Hm.. ^^ Kanske bara slappar ^^ Och så ska jag hjälpa mormor och morfar med lite städning :) Och ta ett beslut, om jag ska ha min praktik på Irland eller inte :P Kan inte bestämma mig xD

Kom precis ihåg att jag har läxor xP

Kristall
0

Idag: idag har jag hämtat hem Olipa Kerran Tasha, kaninungen som jag paxade förra lördagen <'3 :D
Imorgon: imorgon ska jag bara ta det lugnt och bekanta mig lite med nykomlingen :D
Söndag: på söndag ska jag till stallet och rida Vidrik :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Jennie104
0

Sova sova och sova ;D

Nejdå ;)

Fredag; Idag har jag åkt snowracer bakom Gräs klipparn SKIT KUL :-)

Lördag: Vara med Jappsan(Om mamma inte skulle vara det) å Åka snowracer bakom gräsklipparn ;D

Söndag: Jappo å sova ;-) Kanske Alva ;D

Mysofi
0

Fredag: Skola och varit hemma och slappat typ, varit ute lite i snön med brorsan och lekt också :)

Lördag: Kanske ska på stand med en kompis, annars ska vi "dansa ut julen"

Söndag: Dansa ;)

[Niike]
0

#22 Kul! Gerbiler är så söta^^

Fredag: Först skolan till kl 13.35, när jag kom hem ca 15.30 var jag inne och slappade lite, o nu har jag varit ute hos kaninerna:)<33
Lördag: Åh, då ska jag ta det lugnt! Känns inte som om jag har haft en hel ledig dag på länge.. Det blir nog att städa och fixa hos kaninerna, rasta dem och gosa. Städa hos marsvin och på mitt rum. Och så ska jag försöka baka kokostoppar för att bevisa att jag är bättre än Tina *asg* xD
Söndag: Ska kolla när mitt fotbollslag spelar Sm grejj^^ Jag blev inte uttagen så jag får vara åskådare:P Skönt=)

Lippo
0

Fredag: Har inte gjort något speciellt. Sett på Let's Dance och ätit godis =) Sen har jag spelat The sims 2 ett tag. Kände att jag ville ha ute kaninerna i hagarna extra länge idag så de har fått vara där 2 - 3 timmar var nu snart :)

Lördag: Måste börja på min fantasy novell, öva på ca 30-40 engelska ord och göra några mattetal *uurk* Ska ta ut kaninerna som vanligt och så :)

Söndag: Fortsätta på novellen. Ev. åka och handla byxor mm :D

jees94
0

Fredag : Har varit i skolan, sen var jag på stan en stund och sen har jag bara tagit det lungt ochh varit med Nisse, och kom nyss hem från en stung i stallet :)

Lördag: Jag ska städa ut hela nisses bur, och lägga in allt nytt :) Ska rida en sväng.. Sen ska jag på tjej-middag på kvällen:)

Söndag : Jag och linnea ( Llinnea- på kif ) ska åka tillsammans till kaninhoppnings möte, sen får jag se vad jag gör, ska nog rida en sväng.. :)