Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 793 ggr
Mysofi
0

Skryttråd

Här kommer en tråd där ni ska få skryta om era kaniner! Allt dom kan som ingen annan kan, hur otroligt söta dom är osv. :D

T.ex. "Min kanin ställer sig upp om man säger stå"

Mysofi
0

Melvin är den absolut sötaste och bästa kaninen i hela världen <3

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
ciss
0

Engla är helt enkelt världens sötaste. Hennes pyttesmå öron, hennes mjuka päls, pusspricken, hennes vackra ögon, hennes söta noss - hela hon! Ljudet av hennes tassar mot snön, när hon spetsar sina öron, när hon har busat & sitter och ser lurig ut, när hon pussas, det går inte att beskriva! Hela hon är bara KÄRLEK!

Och Essy är världens busigaste. Hon förgyller min dag med små hyss. Mattes lilla busfrö <333

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Ellen95
0

Millan är den duktigaste bästtastte sötaste finaste kaninen i hela världen<3333 jag älskar dig!!!!!<3

Lillan du är den goaste mysigaste sötaste finaste gosigaste underbaraste gosigaste kaninen i hela världen!<3333Jag älskar dig!!!!!<3333  

sixten du är den underbaraste sötaste finaste duktigaste hoppkanien  i hela världen!<333 Jag älskar dig!<3

Ungarna ni är dom sötaste gulligaste busigaste sötaste underbaraste ungarna i hela Världen. Har ladrig sett så söta ungar som ni! Jag älskar er!'

JAG ÄLSKAR ER!!!<3

Pinacoladas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Opal: Det finns verkligen ingen som du, jag kan inte fatta vilken himla tur jag har haft som har fått dig! I <3 You så himla mycket så det går inte att beskriva.. Du är min ängeeeel (A)<33

Honey: Asså finns det någon snällare kanin? Honey har aldrig bitits eller rivits eller något sånt.. Vilket inte Opal heller brukar göra men ändå, det finns något speciellt i dina stora ögon.. Jag kan inte riktigt förstå vad men dom lyser av snällhet och glädje.. Sötnosen..

Ellen95
0

putt

Fly_
0

Finns inget att skryta om min kanin han är bara en… ja kanin… =D

Kristall
0

Biomon: en av världens vackraste kaniner!! :D Lugn, snäll & finast <3 Jag älskar henne <'3 :D
Pikáchu: nyfiken, snäll o. pigg dam :) Blir bra på foto när hon vill det ;D Är lite speciell :) Inte min kanin, brorsans egentligen, men är lixom familjens :)
Saga (tror hon ska få heta det ^^): världens sötaste kaninunge! :D Liten & gulligast i världen <3 Så mkt mer kan jag inte säga om henne då jag inte har hämtat hem henne ännu, bara sett henne en gång =P

Skickar med en ihopsättning utav några bilder på Biomon <3 :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

BlackTear
0

Duuh, finns inget att säga. Mina kaniner ÄR bara bättre än alla andra kaniner. Det är bara så ;)

Moonstrike
0

Ska inte hålla på med "ååh, min kanin är sötast och bäst i hela världen" grejer,men kan säga att hon är.. rolig att iakta när hon är min våran hund och ser så gullig ut då när hon följer efter henne ^^ :)
+ att dom flesta som ska gissa ålder på henne gissar på att hon är ca 6 månader - 3 år.. Men hon är 7 (nästan) ;)

Clariiz
0

Vi tar dom en och en :P

Ping Pong: Vem vill inte ha ett matvrak? x). Ping Pong är nog den lugnaste kaninen i världen och ack så kerlig! Hon ÄLSKAR att ligga på rygg, bli buren och sitta och mysa :). En kanin man solar med. Att hon är super söt gör det inte värre :P.
Lollipop: Super smart, väldigt livlig och jätte lekfull! Hon är en kanin man verkligen LEKER med. Hon älskar att hoppa och är alltid positiv till allt! Super mammig :P. Och hon är ju sjukt vacker!
Molle: Världens smartaste kanin (JAG LOVAR!). Vilken kanin (förutom Molle?) kommer på att man kan KLÄTTRA över staket? Vilken kanin lär sig dricka ur vattenflaska DIREKT (trots att han aldrig sett en). Jag orkar inte rabbla upp så mycket :P. Att Molle är världens coolaste kanin, som är skitsöt och pytteliten gör inte saken värre :P. Desutom älskar han att leka, samtidigt som han är en filosof! :)
Rutan: Jag har ALDRIG träffat någon som henne! Vilken kanin: GÅR? (inte skuttar), PRATAR?. Hon är skitcool! Hon är verkligen super häften och pratar verkligen! Inte piper, knottrar hon PRATAR! :). Hon är verkligen lugn och tar allt i sin egen takt. Sen går hon gärna lös, följer dock efter mig som en hund :). SUPER NIN! <3
Azka: Tänk er en kanin, som är blandningen av Molle och Rutan. Då får vi Azka x).

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

johanna_loveAnimals93
0

Jag vet inte vad jag ska beskriva hos dem.. Allt är underbart och jag älskar dem så mycket. Det spelar ingen roll vad andra tycker, mina niner är ändå bäst enlig mig. :) <3

Mysofi
0

Hallå!? Mina kaniner är bäst, ingen protest! (A)

Nathalieee
0

Mina 3 jättar är lätt störren era smååå skitar ! Cool xD

Mysofi
0

putt (:

twinnie
0

Myran är verkligen allt för mig. Hon är helt underbar på alla sätt och vis, går inte att beskriva min kärlek till henne! Pussgurka, mammagris & korkad som baaara den <3 Lugn som en filbunke i famnen <3 ÄLSK <33

Mio är nästan raka motsattsen till Myran. Han är hela tiden pågång är är nog den mest nyfikna kanin jag någonsin mött. Han ska smaka på allt! Och händer det något så mååste han vara där och kolla läget ;) <3