Köpes :)
Undrar om någon säljer/vet någon som säljer eller kommer sälja små Lejonhuvingar?
Gärna i färgerna, blå, g/s japantecknad, g/b japantecknad eller någon Siames :).
Renrasiga kaniner sökes, endast med Stamtavla eller Härstamningbevis :).
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Även weinertecknat är intressant :)
obs. alla färger är av intresse, men ett + är om det är något av ovanstående :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Ännu fler kaniner? (A) Du vill inte spara plats till bebbarna? ^^ Jag vet tyvärr inga.
#2; Jag ska inte köpa just nu, därför är kommande kullar intressant :). Men ska köpa in kaniner inom en kortare framtid. :) Ska självkklart spara plats till bebbarna också :). Ska börja bygga om i April är det tänkt. (dvs. samma månad som första kullen är beräknad att komma.)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Oj lite OT meeen:
Hur fick du din mamma å pappa att gå med på det ? xo

vet inte var du bor eller kan tänka dig att åka, men the wrestlers där jag köpte mina finns ju! (isol och imona på till salu-sidan är hos mig!) :)
#4; Min pappa har inget med det att göra så han har inte så mycket att säja till om då allt jag säger är: Mina pengar, och du behöver inte ens se dom.
Mamma tror på mig och vet min kärlek till kaninerna. Sen tycker hon de är söta. Och jag betalar somsagt allt själv^^. + Att de tycker jag tar hand om mina kaniner på ett bra sätt, är tilräckligt mogen och seriös för att driva en mindre uppfödning.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#5; Jag ska titta :)
Jag bor i Eskilstuna, och det skulle vara ett plus om de fanns i närheten. Men annars brukar ju transport gå att ordna :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

snart kommer vi para en weinertecknad blåögd hane med en jätte bra tecknad zobelsiames hane :) tror att weinertecknad kommer vara dominant. Även kommer Luna (blå weinertecknad, blåögd) paras i sommar (slutet dock..) med samma zobelsiames hane. Så kommer vi ha en kull på siames weinertecknat (blåögd) och vit blåögd hane (med rubinglans.) Fast han är mer pekingteddy.

#5 Min Lillemor kommer därifrån dessutom :) Uppfödare är skit trevlig!
#8; oohhh. Jag älskar dina kaniner! Är förmodligen intresserad :)
#5; Vilka underbara små kaniner! *kär*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#10: ja visst är de fina? hehe, jag är också kär i dem. ska gå och bjuda mina på lite gurka bara för det.. ;)

#10 Va kul att du gillar dem :D Vill att du ska köpa, kan inte komma till bättre uppfödare än dig :)
#11; Naaw :)
#12; Jisses vad glad jag blir :). Tack :). Skulle kidnappa dina niner redan nu (
) om det inte vore så att du bodde typ halva sverige bort^^ :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#13 haha aw :D Dem håller jag hårt i <3 ;) Rutan klarade av att ta sej ner iaf 
#14; Haha x)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag ska ju ha en kull nu i Mars, kommer ev bli wiener tecknat :)
*putt*
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com