Kanin iFokus

Kanin

Etikettgnaga
Läst 86 ggr
[GTBLovesAnimals]
0

Är den bra

Hundra procent naturlig tandnötande morot att sätta tänderna i.Moroten är hela 20x6 cm stor!Utmärkt som sysselsättning att tugga på, kasta med eller att äta på.
mayhem87
1

Den verkar bra,gillar kaninen den så är den borta rätt fort. Allt som är naturligt är ju ok. Men de mesta leksaker som jag köpt,används inte. Toarullar o 3 koppar som jag gömmer godis i är de mesta leksaker som hon använder.ägg kartong är ngt hon gillar o få godis i för de ta lite tid o få ur godisen. ska köpa en boll o se om de är roligare. Du kan ju skaffa halm/hö o göra egna såna saker så har du en massa klart när du får kaninen? Jag odlar popcorn gräs till henne o det är rätt tåligt material att fläta eller göra annat med. O för underhålla tänderna,då är grenar mycket billigare, tycker de är svårt med förvaring för alla hennes saker,o höet som inte få bli fuktigt….haft tur att hon inte är på höpåsen annars vet jag inte vart den skulle få plats. Får en massa grenar snart o vet inte riktigt vart de ska ligga men sånt kan va skönt o ha klart innan så du slipper hålla på o leta platser för allt så som jag fått göra.hon har ett helt rum,sen ändå en garderob o 2bänkar för alla saker. O jag använder nästan inget av de när jag tänker efter.

Mvh Mayhems "hönsmamma"

[GTBLovesAnimals]
0

Ok tack