OT - Sorgen kommer...
Imorgon kommer chocken, saknaden och smärtan när fyra av våra råttor samt vår ena kaninhane skall få somna in hos veterinären.
I 2 månader har vi försökt få dem friska och gett dem antibiotika men nu har det kommit till det stadiet där veterinären anser det meningslöst att hålla på att envisas när medicinen inte gjort framsteg.
Klockan 10.00 imorgon blir vi inkallade till läkar rummet där dem kommer få somna in. Jag kommer sakna dem så oerhört mycket men det är också skönt att dem slipper kivas med sin sjukdom…
Kaninen tar mig hårdast då jag haft honom i 2 år…
Mins små älsklingar, idag är sista dagen med er… 

Beklagar sorgen ;/ Du får passa på att vara med dom mycket<3 ;/
Usch så hemskt :(. *tröstkramar*
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
*Tröstkramar*

Beklagar verkligen :'( *tröstkramar*
Så hemskt!
Vad är det för sjukdom de har?
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Men gud vad hemsk:'/ Beklagar verkligen. Se till att ha en underbar sista stund med allihopa nu så du får ett fint sista minne från dem. Tröstkramar<33

#5 andnings svårigheter… dvs deras luftrör är igenproppade med bakterier. 
Beklagar <3 :(
*tröstkramar*

Beklagar verkligen! =( Sånt är jättehemskt, har själv varit med om det flera gånger.
Umgås så mkt du kan med dom & ta farväl ordentligt.
Hoppas att du mår bättre snart, kom ihåg att det var för deras eget bästa. Kramar!

Beklagar ;( * Tröstkramar *

* tröstkramar * beklagar :/
Beklagar! *tröstkram*
Nej, gud vad tråkigt. :''''((
nej vad hemskt! *tröstkramar* ta vara på den tid ni har kvar tillsammans! :'(

Tråkit att du måste avliva dom, men dom mår bättre av att få somna in. Tro mej. Tröstkramar från mej! <3<3

Usch vad ledsamt.. Har haft säkert 20 råttor som av nån anledning drabbats av den sjukdomen (kmr från djuraffär..) Alla har avlidit pga det :'[
Men jag lovar, det känns bättre efter nån dag, när den värsta "chocken" (ja, det blir en chock, även om man är förberedd på det) lagt sig. Då kan du tänka att de har det bra i stället. Ha det mysigt med dem idag och ge dem en bra sista stund.
*många tröstkramar*
gud vad hemsk, beklagar verkligen jag vet precis hur det känns att förlora nån/några av sina bästa vänner. Masssssssor med tröstkramar till dig och djuren <333333333
Jag kommer också sakna dem Fly_ 

nemen hej, där kom du också…
Ja kaninen är ju din så jag kan förstå att du kommer sakna honom lika mycket som jag kommer göra.

Men gud vad hemskt:'''''''( *Massor med tröstkramar till dej<3
åå vad tråckigt
stackars dig! Å 4 djur på samma gång!!

nää 5 djur, 1 kanin och 4 råttor. 
#22 5st djur :(
*tröstkramar* en gång till

Åhh guud stackars dig, de kommer att få det bra senare när dom äntligen kan slippa lida :( 1000000 tröstkramar till dig. Jag har själv avlivat 2 st katter.. Det var väldigt jobbigt då min katt Tussan fick en sjukdom när hon hade kattungar som var 3 v, hon hade fått en sjukdom som var jätteovanlig, dom hade aldrig haft en sån "patient" förr, hon kunde inte ens blinka!!! Det var jättehemskt! LYCKA TILL! <33

Nu har dem små fått somna in 

#26 - Stackaars diig :(
Stackars dig!

usch stackars dig! <33

ursh! srakare vad var det för del :'(
*Tröstkramar* en till gång<3

Tröstkramar!!!!!!!!!!tusentalsgånger. Det måste vara hemskt. somknivar i ryggen. sörjer med dig för det är så hemskt. Beklagar sorgen

Lovar änglarna kommer att vara vid deras sida
och dom kommer att vara vid din sida
Åh nej!!
men kom ihåg, även om dom inte finns kvar här på jorden, kommer dom alltid att finnas kvar hos dom som verkligen älskar dom <3
Usch.. *tröstkramar*
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
*tröstkramar*
Stackare, hoppas du tog vara på sista tiden med dem. Det var nog bäst för dem att få somna in tyvärr.. tråkigt, men bättre än att de får lida.. och hoppas att de får det bra däruppe. *tröstkramar*
http://elinalgotsson.blogg.se
Guuud va tråkigt! Så många djur på en gång också :'( Beklagar verkligen. Två av mina råttor är sjuka så jag vet hur du känner dig, jag kommer få stå där också nångång i vår :( Tröstkramar!