Boendesituation
Visa gärna bild på din boendesituation till din kanin, gärna frigående och då visar man kaninens space liksom och det här är till för att det är kul och för att få inspiration till dem som undrar lite berätta gärna lite också också
Bomba mig med bilder
🙃
Putt
Ha tålamod, du postade detta igår 😅
Ja men man får putta upp nästa nästa dag
#5: ??? Det kan ta några dagar tills du fått svar, du behöver inte putta trådar och spamma dem. Man puttar trådar om dem hamnat långt bak, denna är fortfarande på första sidan…
Spamma?
Förlåt jag blev medlem i förrgår jag förstår inte allt än🙃
Kom igen, ingen?
Det här
Är
Att
Spamma
När man
Postar hela tiden.
Det jag gjorde precis var att spamma tråden. Spam betyder typ onödiga meddelanden, vilket det blir om man skriver en massa och ingen annan svarar.
Spam kan också vara bedrägerimeddelanden eller reklam, eftersom att det är onödiga meddelanden/inlägg räknas det som Spam.

Om du ser listan till vänster, så är allt detta på första sidan. Trycker du på Nästa som jag ringat in, hamnar du på andra sidan. Trycker du på nästa igen så hamnar den på tredje sidan. Du behöver bara putta upp något om det hamnat på andra eller tredje sidan.
Jag skrev tidigare att det kan ta flera dagar tills någon svarar, så det är helt normalt att ingen svarat ännu med bilder. Du får ha lite tålamod. Folk är rätt upptagna med jobb, skola, sina egna kaniner och sina egna liv. Inte alla är inne på iFokus flera gånger per dag och läser
- Redigerat 2025-03-11 13:41 av [Flodbis]
Jaha förlåt jag visste inte
Ingen fara jag bara förklarar hur det fungerar sä att du förstår 👍
Tack