Kanin iFokus

Kanin

Etiketterallmäntbilder
Läst 299 ggr
[GTBLovesAnimals]
0

Bild och berätta tråd

Hej lägg in bilder på era kaniner och berätta om dom🐰😀

[GTBLovesAnimals]
0

Svar?

Zvintos
0

#1: Du får nog ta och lugna dig lite. Det här forumet är inte lika aktivt som exempelvis Facebook och svar kan dröja. Speciellt eftersom det bara gått några få minutrar sedan du skapade inlägget. :)

[GTBLovesAnimals]
0

Förlåt vet inte riktigt hur det fungerar jag är ny här🙃

[GTBLovesAnimals]
0

Jag har inte facebook #2 jag är 10🙃

[GTBLovesAnimals]
0

Men den här tråden är för bilder😀

[GTBLovesAnimals]
0

Har någon någon kanin bild och kan berätta lite om sin kanin ingen stress

[GTBLovesAnimals]
0

🙃🐰

[GTBLovesAnimals]
0

Putt

Regina123
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tre liten Rex kaniner. Panter, den stora svarta är en kastrerad hane på snart två år. Lo, den japantecknade är en hona på ett och ett halvt år och Kitty, den lilla svarta är Panter och Los unge på ca ett halvt år.
Alla tre är jätte sociala, pigga och nyfikna, älskar att trixa och få springa lösa på gården! 🩷

[GTBLovesAnimals]
0

Tack

[GTBLovesAnimals]
1

Jättefina kaniner glömde jag säga!

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Kan väl lägga in bilder på mina kaniner här också. :) Eftersom jag har uppfödning av kaniner bor här flertalet honor och hanar. Två honor är inlånade enbart för att få varsin kull och flyttar sedan tillbaka till sin ägare. Några av dem är även födda hos mig. Majoriteten har stamtavlor (kan alltså delta på utställning) och övriga har härstamningsbevis.

Hanarna:

1. Rufus (Fläckebos Rufus) är en normalpälsad dvärgvädur i vitörad japantecknad gul/svart. Nyfiken och kelig.
  2. Ulle-Bull (Frigos Ullr) är även han normalpälsad dvärgvädur, me i färgen vit blåögd. Otroligt charmig.
  3. Ceasar (Sandrosens Get Dressed Ceasar) är en rexpälsad dvärgvädur i färgen castor. Väldigt lugn och snäll.
  4. Stickan (Zvintos Splinter) är en rexpälsad dvärgvädur i japantecknad gul/svart. En kille med fart i som är otroligt snäll och social!

Honorna:

1. Embla (Malvina Lake Marigold) är en rexpälsad dvärgvädur i färgen viltbeige. Hon är ursprungligen en importerad plush lop, i vissa andra länder är de godkända som egen ras och finns i standard plush lop och mini plush lop. Hon är pensionerad från Avel och går tillsammans med Nanna. Väldigt lugn och snäll hona, funkar perfekt ihop med lite mer osäkra honor.
  2. Nanna (Zvintos Nanna) är en dvärgvädur med rexpäls i färgen viltblå. Då hon inte alls lämpar sig för Avel får hon gå här som sällskap till Embla då de trivs bra ihop.
  3. Socker (Lerenbodas Socker) är en normalpälsad dvärgvädur i vit blåögd. Väldigt energisk och nyfiken av sig.
  4. Mia (Zvintos Sailor Mercury) är en rexpälsad dvärgvädur i färgen svart. Nyfiken och snäll.
  5. Lilja (Släps Lily) är en normalpälsad dvärgvädur i vit blåögd. Har gansa nyligen flyttat hit, så vi lär fortfarande känna varandra.
  6. Titti *(Zvintos Dead of Night) är en normalpälsad dvärgvädur i färgen madagaskar. Ganska bestämd dam när hon vill, men kan lika väl vara hur snäll som helst. Är mamma till Alice och inlånad enbart för en kull.
  7. Alice (Fläckebos Alice) är en normalpälsad dvärgvädur i japantecknad gul/svart. Supersnäll och kelgo. Enbart inlånad för en kull.
[GTBLovesAnimals]
0

Tack

[GTBLovesAnimals]
0

Nån mer?

[GTBLovesAnimals]
0

Putt

[GTBLovesAnimals]
0

Är nyfiken på bilder och ras

flocken
0

Har problem att lägga upp bilder. Har du Instagram? Kaninerna hos mig Har en egen sida

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

• Redigerat 2025-03-25 17:54 av flocken
[GTBLovesAnimals]
0

Tyvärr inte

[GTBLovesAnimals]
0

Vad heter sidan?

flocken
0

Djurflockens kaninomplacering

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering