Kompostgaller, tips.
Som alla vet kan kompostgaller vara lite rangliga & stå ostadigt. Ett tips? är att ställa upp hela hagen & eventuellt spraya lite vatten på nedersta "stången".
Så fort det blir kallt fryser hagen fast & står jättestabilt. Det har jag gjort & det funkade jättebra, hagen står hur stabilt som helst.
Detta ska man helst göra på kvällen, då det kan frysa till under natten. Det går även att göra om man har snö :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

:)
www.frihetenskaniner.se
Smart :)

Har oxå gjort så =) Det funkar jättebra :)
Smart!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Smart Ciss! Tack för att du delade med dig! :)

Varsegod :)
www.frihetenskaniner.se

:)
www.frihetenskaniner.se
bra tips:) det där har hänt utan att jag har behövt lyfta ett finger. Det har varit så milt här så när det har snöat mycket en kall dag så har det smält nästa dag. Det blir vatten sen fryser det :) Om och om igen:) Så nu sitter det stadigt:)
Smart. :)

Bra tips?! :))

bra tips? ;) Maja får springa i stalllet ist för ute men ska kanske testa tills nästa vinter .. ;P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Smaart :)
#20 haha….vilket problem:)
#21: Jag tycker inte att det är något problem men som jag sa, pappa tycker det :)

Putt
#20 Precis samma här!:P Var tvungen att plocka ner den idag, annars hotade pappa att köra över den med traktorn xD Haha, då blev det fart på mig (A)
smart! :) men min hagen tror jag är någorlunda "fastväxt" i marken 
Bra tips?! =)
jag fick ett paket tältpinnar av min pappa som jag sätter fast kompostgallrena med. Det blir också stabilt och bra :) och det är enkelt att flytta också. ett litet tips? bara ^^