Lite bilder & så :)
Tänkte bara visa lite bilder på skuttarna :D
Tyvärr har min systemkamera gått sönder & den är på lagning, så jag har bara en vanlig digitalkamera just nu så kvaliten är inte den bästa men, hoppas ni står ut iaf =)
**Kommentera inte förns jag säger till :D
**Först ut; Saga ute i blåsten så öronen flyger åt alla håll :)
Avslutar med en bild som i princip visar hur det alltid går när jag försöker fota skuttarna.
Det går i princip inte, eftersom dom hela tiden ska sitta i knät på mig och gosa. Haha.
Aja, kommentera gärna ifall ni vill det :)
Och jag vet att jag har fotat många bättre kort och att ja, färgerna å skärpan å sånt inte är den bästa, men som sagt var så är min systemkamera på lagning :]

Jäättee söta bilder :) Vill ha sånnadär gosiga ninisar ;)
Söötnötar!! <3<3<3 det gäller även dig!
Söta! Det "problemet" har jag oxå när jag ska fota mina niner ^^ de sitter bara nära mig hela tiden och om jag backar för att fota fäljer de efter ^^
#11 Hahaha! Jaa, det är väl det enda negativa med att man har för gosiga kaniner ;)
#12 jo ^^

Så söta!<3<3<3 ^^
haha. Alfred är en mycket feminin hane ;)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Naaaw :')
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jättegulliga kort, spec. sista! Såå underbart :)
Så himla fina! :') <3
Aw så söta =)<3 När jag har Niike ute nu när det är snö hoppar han upp i mitt knä hela tiden. De andra årstiderna, eller då det inte är snö, hoppar han inte upp i knät för det finns så mycket att undersöka på marken och han ska gräva/äta/nosa/rulla sig och så ;) Haha^^ Nu när det är snö är det bara kalltkalltkallt och läskigt, och han vill in:P
Dom är sååå fina :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#15 Haha! Ja, han verkar ju vara det.
Fast ja, han är ju kastrerad. Han kanske blev en hona efter det? :D ;)

#22 Men herreguuuud så söt! :O <3
#22 vilken liten bäbi! söt :)
#22 Awww, såå söt!!!:D<3
Naww, så söt :)

söta :D
söta :)
Tack så mkt :) <3
#22 åhhh…..vilken liten korv med hår;P

finfin