OT Vilka såg ni?
Hej. Vilka såg/träffade ni på LU? Här ifrån KIF alltså :) Skulle vara kul att veta.

jag såg ciss, twinnie & BlackTear.
va inte där :/

okej ;) jag vill dit imorgon IGEN.
Kul att ni träffade några, själv var jag inte där. Pratade ni med någon av de då? ;)

#5 Jag VILL dit, men får inte.
#6 Jag snackade inte med nån =( Hann inte.
Jag såg Ciss, Ync. Nicolina och Emmy.
Pratade med Emmy, Förlåt för typ en miljonte gången att jag typ sprang iväg x'D. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!! Var bara såååååå sjukt stressad :P.
Vet inte om jag såg någon mer^^
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

putt
Emmsaaan du såg inte mig då? Svart väska, lila tröja/jumper grejs :P, mörka jeans. Svarta naglar. Brunt lockigt hår. lila ögonskugga (*asg*) 2 armband, en ring och ett halsband :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jag var inte där ^^

#10 Nä =( Jag försökte kolla noga på alla med brunt hår ^^ förresten så blandar jag ihop dig med… senna tror jag att hon heter. ^^

Jag var där men jag kommer typ aldrig ihåg hur alla ser ut, och om jag skulle se nån skulle jag ändå inte våga gå fram o hälsa xP
#12; Haha :). Jag var lite här och där :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#14 Hur kom du dit, när kom du dit? Om du kom med bil, vart ställde ni den? (Jag kan ju alltid skryta med ifall jag såg Clariiz bil…^^)
#15; *claragoessuperkändismanskryterom* x).
Jag kom dit med bil :P, jag kom dit typ *kollamobilennärjagskcikademessaettillemmy* 10:45 åkte hem typ *kollamobilenigen* typ vid kvar i två..
Bilen är grön, ford. Och den stod där nere, precis vid vägen. Där man parkerade gratis från 9-21 x'D. Fanns inga andra platser x).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#16 OMG! Jag har sett din bil! Oh shit!!!!! ;O Jaja, så coolt var det inte ^^ Men ändå. Jag stod typ också där & kom dit halv 12 tror jag. Volvo V70
#17; Haha coolt ;) Vi stog typ längst till vänster :P. Eller något^^ x'D Då kan män säga att du nästan såg mig x)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#18 Ja, hörde ni det? Jag såg ciss, twinnie, BlackTear & nästan Clariiz. Slå det ni!

#18 Ja, hörde ni det? Jag såg ciss, twinnie, BlackTear & nästan Clariiz. Slå det ni!
#19; *claragoesännumerasuperkändisOCHblevnästanseddavemmy!*
Jag såg Emmy1, Ciss, Ync. och Nicolina och blev nästan sedd av Emmy2! Det slår ingen ;)
Och pratade med Emmy1 också x). (FÖRLÅT IGEN)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Var inte där :(

Såg Emmy & Nicolina tyyyyyyyp :) Sen var jag ju med ciss & ync. så dom såg jag ju också hahahahahahaha ^^
IMORGON vill jag att alla som ser oss kommer fram och säger hej, punkt slut ;D Vi kommer gå runt med en stoooor heliumballong i form av en kanin. Sen kommer vi sticka hål på den och suga ut all helum o.O
#23; Jag såg inte dig :( (tror jag) :P. Vart höll du hus? x)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Var inte där.
såg bara Emmy..
Var inte där…

GAH! Jag vill också vara där ;] Men jag bor ju i Kungsbacka så.. ;]
#28; Är det långt bort? xP
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Jag såg typ Clara (haha, och vi pratade väldigt länge xD) Sen troor jag att jag såg Linnea (Moonstrike) men jag var inte säker så jag vågade inte gå fram och hälsa xD Ev. såg jag Matilda också, var dock lite virrig för det var på morgonen och jag sprang vid utställningen och letade dvärghare ^^

Nej fan vad dum jag är, jag såg ju Frida (frida_l) såklart också, haha xD
#30; Jag typ, *skicka sms Hej!*. Vink vink vända gå. Gå tillbaka HEJ! haha, eummh. Måste springa! *rusar iväg*
x'D Kände mig skit elak! Ville verkligen stanna å prata med dig! Sen typ tänkte jag: Gah, varför skulle hon komma PRECIS när jag fått kontakt med Emmy x).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#32: Haha, det är lugnt =) Min syrra ville ändå att vi typ skulle springa till cafet och äta ^^

Var inte där.
#33; Haha x) förlåt igen iaf :'P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Vart är LU nu? Sthlm?
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
#36; jopp
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#24 Vi var överallt hela tiden :) Fast mest vid LU tror jag. Lite vid Libra Artic och släsade några hundralappar (A) Sen ja .. lite här och var,

#38 Köpte något fint? :)

#39 Jajemen ;) Två selar, selrosetter & grejjer till transportburarna :)

Ska dit imorgon så då ser jag någon säkert :)

ÅH! Jag vill dit igen! Glömde att köpa fler grejer. Skulle ha köpt en mysigt dyna till transportburen & typ rosetter, skitsöta som man har på selen.
#36 okej! Tänkte änna det, började undra vrf jag inte åkte på den, men det var anledningen - alldeles för långt xD
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

#42 Hihi, jag, ciss & fanny köpte massor med rosetter xD Vi kom tillbaka flera gånger och köpte fler (A) Han i kassan ba till mig "Ännu fler?" när jag köpte två till (A) Så himla söta!! ;D
Med Tilda, du kan altså inte gått med ciss och Ync. hela tiden (?) Eftersom jag bara såg dom ett par gånger :P.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Är LU bara en gång om året?
#46; Mässan är dock en gång om året :).
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Lu är en gång om året.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

#45 Nej, letade efter dem i en halvtimme typ innan jag hittade dom ^^ Dessutom var dom där innan mig.
#50; Fast jag kan ha sett dig kom jag på nu :P. Om dom gick gående från nått ställa och du typ stötte ihop med dom (?). Om det inte var ciss mamma x). Såg inte :P
Gick precis förbi..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Idaaaag såg jag alla som ställde i Pet:en. Sen så träffade jag KvirrZ, Trasdocka och MarHai :D Jag & Martina bytte kaniner en stund ;D Jag fick hålla i en mysig hollis och hon fick Mio ;)
Sen träffade jag också Annlou på Fablernas och visade henne mina luffsar och så :) Har också träffat en massa uppfödare :) Vi pratade bland annat en hel del med en kvinna som födde upp Angoror och vi fick hålla i en nyklippt angoraunge som förresten var sjukt söt!

Jag såg : Mathilda ( Twinnie ) , Emma (KvirrZ) , Martina ( MarHai ) , Cecilia ( Ciss ) , Fanny (Ync.) , Cassandra (Lippo) , Anna (AnnaForsgren) , Lollo (Trasdockaa) , Michaela (Mickis1994) och många fler :)

Massor av personer såg oss men typ ingen vågade säga hej!? Jättetråkigt :/
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#54 Jag såg dig, ync. & twinnie i caféet så jag ville inte störa. jag satt några bord längre bort, & sen så skulle vi åka s¨jag hann ändå inte… men skulle nog ändå inte vågat ^^
Jag såg ciss, twinnie, BlackTear & Ync. måste jag bara lägga till ^^
#52 åå vad kul det lät! hade oxå velat vara där ..

#52: Jag med, jag med! Som du sa - det var jag som introducerade dig för Ann-Lou, haha :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag såg : Mathi (Twinnie), MarHai, Ciss, AnnaForsgren, Trasdockaa,
Maha, varför sa ni inte hej om ni såg oss ?